adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Mrc Resort din Mamaia Nord 4 grade grade grade grade

Mamaia Nord , str. T3, nr. 18A (la aprox. 7.8 km de centrul loc. Mamaia)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.4/10 Excelent !
5 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 5).

record_voice_over Personal:8
insert_emoticon Servicii:10
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:10
monetization_on Prețuri:10
location_on Localizare:8.5
Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile pensiunii Mrc Resort din Mamaia Nord


   Augustin din Bucuresti
nota: 4
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 26.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Dezamagit ! Am fost refuzat la cazare pe motiv ca am copii!
thumb_down
Aprecieri negative:
In urma rezervarii confirmate de Turist Info, cum ca sunt camere libere in perioada respectiva, am contactat Mrc Resort pt detaliile rezervarii. Buuun....Am discutat cu o doamna (patroana) a MrcResort. La auzul ca vin insotit si de copiii mei , discutia a luat o intorsatura majora in sensul ca am fost refuzati in a ne prezenta la cazare! motivul : fac galagie copiii! precizez: Am 2 fetite de 9 luni respectiv 2 ani!In aceste conditii am consultat avocatul meu si am decis sa actionam in Instanta Mrs Resort. Am depus plangere si la anpc.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Adevarat este ca Turist Info mi a dat mail cu confirmarea dar am fost refuzat de patroana MrcResort pt motivul ca vin insotit si de copii !
Notă TURIST INFO: Adevarat este ca Turist Info mi a dat mail cu confirmarea dar am fost refuzat de patroana MrcResort pt motivul ca vin insotit si de copii !

Răspunsul unității:
Buna seara,

Rezervarile facute pe site-ul partener turistinfo.ro NU sunt confirmate de turistinfo.ro ci de managerul unitatii noastre de cazare,abia dupa plata avansului. Comentariile dvs cum ca ati fost refuzat pe motiv ca aveti copii sunt complet false,ati fost refuzat pt simplul motiv ca nu aveam camere disponibile la momentul solicitarii dvs si nimic mai mult. Din contra avem amenajata si o zona dedicata copiilor,unde acestia isi pot petrece timpul liber. Asteptam cu mare interes citatia la adresa societatii noastre.
Va multumim ca macar v-ati facut timp pentru a scrie o recenzie care nu corespunde realitatii.
La revedere!
   Danut D. din Ramnicu Satat
nota: 9.8
schedule sejur: 25.07.2016 - 29.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un loc minunat cu oameni minunati unde ne-am simtit foarte bine si unde vom reveni de fiecare data cu mare drag.
   Stefan din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 24.07.2016 - 26.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitate gazdă, curățenia, amenajare cameră, parcarea
   Marius din Rm. Sarat
nota: 7.8
schedule sejur: 25.07.2014 - 27.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie
- personal amabil
- gradina, foisor, hamac
- camere racoroase, nu este necesar sa porniti aerul conditionat
thumb_down
Aprecieri negative:
Se aud zgomote de la etaj sau din celelalte camere
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Locatia pe harta turist info nu este corecta, strada nu este vizibila pe hartile online
   Catalin B. din Haugesund Norvegia
nota: 10
schedule sejur: 01.07.2014 - 07.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curat , staff politicos si ajutator
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,