adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Casa de la Mare din Mamaia Nord 3 grade grade grade

Mamaia Nord , str. DC, nr. 86 (la aprox. 7.8 km de centrul loc. Mamaia)  
​Capacitate: 36 adulți și 34 copii în 17 spații de cazare.
Complexul este compus din 3 case date in folosinta in anul 2007, cu 18 camere, fiecare camera fiind prevazuta cu grup sanitar propriu, televizor si frigider la alegere.

In incinta complexului, exista parcare, loc de joaca pentru copii si loc special amenajat pentru gratar.

Conditii de rezervare!!!!
In cazul in care anularea rezervarii Nu se face cu minim 15 zile inaintea sosirii valoarea avansului se pierde.

Va asteptam!
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check masa de ping-pong
  • check internet wireless
  • check internet prin cablu
  • check se accepta animale
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check plata cu cardul
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check loc amenajat de joaca
  • check pat bebe
  • check scaun bebe

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check minibar in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Safta Rodica
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,