adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Smarald Sea din Mamaia Nord

Mamaia Nord , str. D 4, nr. 4-6 (la aprox. 7.8 km de centrul loc. Mamaia)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile hotelului Smarald Sea din Mamaia Nord


   Anișor din Berceni
nota: 10
schedule sejur: 30.06.2016 - 04.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenia este exemplară, personalul abordează un ton profesionist in relatia cu clientii , camerele sunt dotate modern. Ca un hotel care se respecta prosoapele sunt schimbate zilnic.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar trebui să fie un telefon în camera și un safe. Etichete cu mesajul de a nu deranja pe cei din camera ar trebui să existe.
   Alina din Ploiesti
nota: 7.5
schedule sejur: 06.08.2015 - 11.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul amabil,camere spatioase,curte cu loc de joaca
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu au uscator de par desi era specificat
   Dan din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 13.08.2014 - 19.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera frumos decorata, curată, confortabila, personalul amabil si orientat spre fidelizare clientela, locatia este plasata intr-o zona linistita, zilnic s-a facut curat.
Administratorul pensiunii a venit in intampinarea ns in vederea rezolvarii unor aspecte tehnice.
Sejurul petrecut a fost reconfortant si placut
Acces ușor la plaje.
thumb_down
Aprecieri negative:
Locurile de parcare sunt insuficiente pentru perioada de ocupare full a pensiunii
CONTACT UNITATE
Madalina
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,