adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Napoli din Mamaia Nord 3 grade grade grade

Mamaia Nord , str. T1, nr. 52 (la aprox. 7.8 km de centrul loc. Mamaia)  
Nota 9.7/10 Excepțional !
9 recenzii
Constantin din Bucuresti (30.09.2016)

Curatenie si personalul hotelului foarte bun.

​Capacitate: 66 adulți și 2 copii în 31 spații de cazare.
Hotel Napoli, este situat in Mamaia Nord, intre Hanul Piratilor si tabara de copii din Navodari, la 550m de plaja. Este o constructie noua, de bun gust. Hotelul este clasificat la 3 stele, cu 42 de camere, momentan utilate 31 din ele. Fiecare camera este dotata cu baie proprie, mobilier nou, cablu tv, aer conditionat, minibar si terasa sau balcon.
Preturile pot varia in functie de perioada solicitata.
Atractii turistice in zona:
*sunshine beach:plaja amenajata, beach-bar, club, baldachine si sezlonguri
*cluburi la 1, 5-2km:fratelli, ego, office, crazy.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check terasa
  • check plata cu cardul
  • check seif la receptie

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Lavinia Chivu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,