adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Minion din Mamaia Nord 3 grade grade grade

Mamaia Nord , str. Mamaia Nord, nr. 43 (la aprox. 7.8 km de centrul loc. Mamaia)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile hotelului Minion din Mamaia Nord


   Elena din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 04.09.2015 - 06.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera a fost ok, serviciile au fost foarte ok si de asemenea personalul unitatii a fost exceptional.
   Andreea P. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 07.08.2015 - 15.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul e aproape de plaja (cca 10 minute de mers la pas), departe de cluburile de pe plaja. Personalul este foarte amabil si sare in ajutorul tau
   Ionel B. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 26.07.2015 - 01.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie ,comfort.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ca sugestie poate redeschideti restaurantul....
   Ana Maria din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 21.07.2014 - 25.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O vacanta superba, o locatie care corespunde perfect cerintelor noastre,mergem de cativa ani la acest hotel,si de fiecare data am fost foarte multumiti.
   Doinita din Braila
nota: 10
schedule sejur: 21.07.2013 - 26.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia este de recomandat pentru toate principalele criterii: confort, pret, servicii, distante fata de principalele puncte de interes
   Catalin din Piatra Neamt
nota: 8
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 23.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Multumesc pt ca urmariti feed-back-ul clientilor.
Din pacate nu au mai fost locuri si pana la urma m-am cazat in statiunea Costinesti.
CONTACT UNITATE
Tache Niculina
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,