adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Delfin din Mamaia Nord 2 grade grade

Mamaia Nord , str. Vacantei, nr. 1bis (la aprox. 7.8 km de centrul loc. Mamaia)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile hotelului Delfin din Mamaia Nord


   Diana din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 25.07.2016 - 31.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal minunat, conditii de cazare foarte bune. Curatenie.
thumb_down
Aprecieri negative:
In fata hotelului, cel putin, cateva bancute, avand in vedere ca apartamentele nu au balcon.
   Sorin M. din Galati
nota: 4.3
schedule sejur: 06.08.2015 - 09.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Distanta relativ mica fata de plaja.
Plaja curata, prevazuta cu salvamar, fara zgomot.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cazarea se efectueaza dupa orele 16.00. Dar cu insistente.
Comunicare necorespunzatoare din partea personalului de la receptie, potrivit fisei fostului. Ma refer la receptionerele din data de 06.08.2015.
Doar camerele din fata hotelului sunt prevazute cu balcoane.
Camerele sunt mici, paturi pentru copii, mobilier vechi. Doar baia, renovata.
   Sorin C. din Galati
nota: 5.8
schedule sejur: 24.07.2015 - 27.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Destul de aproape de plaja.
Copacii din curtea hotelului asigura umbra si racoare.
In parcarea hotelului este si o `unitate de alimentatie publica` decenta (mancare si persinal)
thumb_down
Aprecieri negative:
Sugestii:

1) in loc sa puneti usi noi vehiului dulap din hol mai bine faceti cateva rafturi simple in nisa respectiva;castiugati astfel si ceva spatiu intrucat holul e destul de mic.
2) La parter, plasele de tantari ar fi mult mai utile la geamuri decat la usi, unde sunt montate acum. Un geam oscilobatat nu e o `Invitatie` pe cand o usa deschisa da.
3)Un sistem de retur a apei calde catre punctul termic ar reduce consumul inutil de apa ... Presupun ca nu va inchipuiti ca face cineva dus cu apa rece livrata pe post de apa calda .
4) Platformele de colectare a gunoiului menajer trebuie sa fie la minim 5m de ferestrele cladirilor.
!!!Eu am avut tomberoanle de gunoi langa balcon!!!
5) baile si holul hotelului ar arata mult mai bine daca ati reimprospata chitul de rosturi. Asa cum arata acum pare ca cineva a invatat meserie pe cheltuiala Dvs.

Probleme:
Racitorul din dotarea camerei nu era functional (miros intepator in interios ... Amoniac???). Am raportat defectiunea la receptie.
Dulapul de haine de pe hol este inutilizabil din cauza mirosului greu de PAL invechit.
Lipseste plasa de tantari de la geamul baii.
   Catalin Z. din Onesti
nota: 8
schedule sejur: 13.08.2014 - 17.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost bine.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa unei cantine(restaurant)in apropiere.ce am gasit nu mi-a placut.era bun un frigider in camera.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru sugestii. Am adus la cunostinta conducerii societatii propunerea dvs. De a schimba racitoarele din spatiile de cazare cu frigidere. In ceea ce priveste restaurantul, administratorul unitatii de alimentatie publica din imediata apropiere a hotelului ne-a comunicat ca de anul viitor va transforma restaurantul-terasa in autoservire.
   Iulian D. din Slobozia
nota: 9
schedule sejur: 09.08.2014 - 10.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cochet, bine amplasat, am fost multumit !
   Bogdan din Bucuresti
nota: 3.5
schedule sejur: 28.07.2014 - 29.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia: destul de aproape de plaja.
thumb_down
Aprecieri negative:
1. In tabela de preturi era trecuta dubla la 130 lei cu explicatie mai jos ca pretul e valabil pentru o noapte, in cursul saptamanii. Noi am ajuns luni si am constatat ca trebuie sa platim vreo 172 lei - explicatia receptionerei fiind ca asa e formularul pe site-ul turistinfo.ro! Ca trebuia sa citim si in alta pagina, aceea cu descrierea hotelului... Atunci cand vrei sa afli un pret te uiti in sectiunea de preturi, nu?! M-am simtit ca la semnarea contractului de credit cu banca - nu citesti notele de subsol in care mai apar niste comisioane si te trezesti in fata faptului implinit. Unde sa mai plecam cu copiii sa cautam la ora 17 cazare?! Nu era chestia de 42 lei (desi vorbim de 32% diferenta)dar te simti inselat. Si receptionera se uita la tine mirata ca esti bou si nu ai citit si chestia din descriere, care se bate cap in cap cu cea de la preturi: pai ori e pret valabil pentru o noapte, ori e valabil doar pe sejur de min.3 nopti?! De ce nu e trecut clar pretul?! Ca la booking.com sau alte site-uri care se respecta si nu lasa loc de ambiguitati si interpretari smecherilor de la hotelurile romanesti...
2. Lipsa apei calde. Am lasat sa curga vreo 20 minute si era tot gheata.
3. Mocheta infecta, usa de la intrarea in camera e mai veche decat bunicii lui Cuza, mobilier ieftin, de hostel. Instalatii sanitare de tot rasul. La 40 de Euro / noapte se presupune ca te prezinti cu altceva decat pretentiile unui hostel de DN1. E cel mai prapadit hotel in care am stat - si am stat in cateva sute - si mai ieftine si mai cu staif...
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Am scris deja mai sus.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru sezizarile facute. Va recomandam pe viitor sa cititi toate informatiile afisate pentru a nu exista neintelegeri. Intr-adevar platforma Turist Info functioneaza pe anumite criterii, dupa cum urmeaza: `Pe turist info ordinea de afisare in lista se face dupa relevanta descrescator. La sectiunea Preturi - Mentiuni pe scurt: ora check-in, ora check-out, tarife pat suplimentar. Orice alta mentiune va impiedica actualizarea automata a relevantei.` In conditiile date, am incercat sa prezentam oferta noastra cat mai clar; ne pare rau daca nu a fost suficient de explicita si vom lua legatura si cu administratorii site-ului pentru a gasi o solutie. Mentionam totodata ca diferentiem tariful in functie de durata sejurului, asadar tariful/noapte era corect, doar ca se aplica la sejur de minim 3 nopti asa cum este trecut si in descriere.
In ceea ce priveste mobilierul, acesta coincide cu cel din pozele postate, asadar nu intelegem ce alte asteptari existau din partea dvs.

In concluzie, rugam toti turistii sa ne aduca la cunostinta pe durata sejurului neregulile constatate pentru a le putea remedia pe loc.
   State din Gl
nota: 7.8
schedule sejur: 09.07.2014 - 11.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul, linistea
thumb_down
Aprecieri negative:
Mocheta in camera miroase a umezeala, mai igienic fara, mustele
   Alina C. din Bucuresti
nota: 4
schedule sejur: 06.07.2014 - 11.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
In conditiile in care totul a fost necorespunzator, atitudinea personalului a fost buna
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa apa calda, explicatia fiind centrala situata departe si tevile lungi si invechite
mizerie crunta la baie
camere foarte mici - cu patul propriu era ocupata toata camera, a trebuit sa scoatem restul mobilierului pe balcon
patul suplimentar oferit de hotel este un fotoiu pat cu o latime de 50 cm...
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Camera dubla superioara inseamna doar o camera veche cu un mobilier relativ nou, dar prost intretinut si aer conditionat
   Bogdan din Bucuresti
nota: 8.3
schedule sejur: 23.08.2013 - 26.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte aproape de plaja,curat in camera,parcarea aproape de hotel,liniste,spatiul verde foarte bine ingrijit,personalul hotelului foarte amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mocheta si saltelele(foarte patate)ar trebui schimbate.Nu exista un restaurant cu autoservire, la restaurantul hotelului am asteptat o jumatate de ora pana sa ne bage cineva in seama.Un market ceva prin apropiere de unde sa te aprovizionezi.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru sugestii si aprecieri, dar si pentru semnalarile facute. In ceea ce priveste restaurantul, acesta nu este al hotelului. Anul trecut am colaborat incercand sa oferim turistilor un pachet complet de servicii (cazare + masa), insa in acest an am renuntat la colaborare din diverse motive. Turistii nostri pot servi totusi masa la Restaurantul Delfin (din imediata apropiere a hotelului), dar si la terasele si autoservirile din complex. Vom face tot posibilul pentru a remedia problemele semnalate.
   Viorel U. din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 16.08.2013 - 18.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un hotel modest care te poate surprinde prin oaza de liniste si verdeata cu care este inconjurat. Marea este aproape, plaja generoasa si briza marii este mereu prezenta. Este un loc de bine. Jsm.
   Cristian M. din Baia Mare
nota: 7.3
schedule sejur: 04.08.2013 - 11.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona linistita si cu verdeata
-aproape de plaja ff libera
-apa curate
-aproape de oras cu magazine penny
-promptitudine personal si corectitudine
thumb_down
Aprecieri negative:
Plase pt tintari la ferestre
-locuri parcare
Răspunsul unității:
Va multumim pentru aprecieri si sugestii si va aducem la cunostinta ca in acest an toate camerele sunt dotate cu plase de tantari fie la usa balconului, fie la geam.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,