adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hostel Saint Tropez din Mamaia Nord 3 grade grade grade

Mamaia Nord , str. D 24, nr. Lot10/1/3 (la aprox. 7.8 km de centrul loc. Mamaia)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 7.9/10 Bine
3 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 3).

record_voice_over Personal:9
insert_emoticon Servicii:7.7
lightbulb_outline Curățenie:7.3
weekend Confort:6.7
monetization_on Prețuri:7.7
location_on Localizare:9.3
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile hostelului Saint Tropez din Mamaia Nord


   Silvana din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 02.08.2017 - 04.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pretul, distanta fata de plaja, amabilitate. Ai strictul necesar unei sederi la mare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pe partea de restaurant ar fi necesara o mai mare varietate in oferta.
   Andreea C. din Bucuresti
nota: 6
schedule sejur: 01.07.2017 - 09.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia este perfecta, treci strada si esti pe plaja. Personalul este amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Curatenia lasa mult de dorit. Cand am ajuns acolo am fost nevoiti sa dam cu mopul prin camera si sa desinfectam obiectele sanitare.
Mirosul de mucegai din camera a fost greu de suportat. Am tinut geamul deschis in permanenta si nu s-a atenuat.
   Iulia din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 03.06.2017 - 05.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia este grozava, chiar la malul marii. Promenada Navodari nou amenajata, plaja relativ salbatica (mai are inca plantute) si foarte frumoasa chiar daca e plina de scoici :)
Hostelul are un aer estival, usor rustic si este curat. Asternuturi curate si de buna calitate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Tv-ul nu era prezent in ambele camere desi aparea in descrierea camerei pe turistinfo. Cel existent nu functiona.
Frigiderul era doar intr-o camera si functiona.
Camerele mai mici decat par in poze.
Fara vedere la mare ci spre un camp cu santier.
CONTACT UNITATE
Tiberiu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,