adaugă o unitate turistică
search
date_range

Garsoniera Alessia din Mamaia Nord

Mamaia Nord , str. M10, nr. M13 (la aprox. 7.8 km de centrul loc. Mamaia)  
Nota 10/10 Excepțional !
14 recenzii
Mihaela din Cluj Napoca (21.08.2017)

Sederea in garsoniera Alessia a fost deosebit de placuta, aceasta datorandu-se standardului ridicat al calitatii serviciilor oferite: curatenie ireprosabila, dotari actuale si functionale, finisaje deosebite si improspatate (zugraveala recenta), ambi...

​Capacitate: 2 adulți și 1 copil în 1 spațiu de cazare.
Garsoniera de inchiriat in blocul Jt Tower din Mamaia Nord (vis-a-vis Hanul Piratilor), etajul 6, suprafata de 45mp, complet utilata si mobilata (AC, centrala proprie, tv Led, wi-fi, masina de spalat, plita pe gaz, cuptor electric, frigider).

Bolcul are lift, parcare, mini-market la parterul blocului.

Cladirea are sistem de supraveghere cu camere video non-stop.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check acces la bucatarie
  • check spalatorie
  • check terasa
  • check living
  • check sala de mese

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check uscator de par
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Madalin
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,