adaugă o unitate turistică
search
date_range

Complex Turistic Ultraviolet din Mamaia Nord

Mamaia Nord , str. D 12, nr. 1 (la aprox. 7.8 km de centrul loc. Mamaia)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile complexului turistic Ultraviolet din Mamaia Nord


   Florian D. din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 24.07.2017 - 27.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aer conditionat, apa calda, frigider si bucatarie la dispozitie, gratar
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera destul de mica pt 4 persoane
   Bianca din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 20.08.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
In data de 05 august 2015 am sunat la complexul turistic Ultraviolet Mamaia Nord pentru a solicita cazare. Am dorit initial pentru 16, 17 si 18 august, insa mi s-a comunicat ca nu se poate decat pentru 17 si 18. Proprietara, doamna Violeta, mi-a facut rezervare telefonica pentru cele doua nopti. I-am trimis si solicitare online, astfel incat sa fiu sigura ca imi rezerva casuta.
Am dorit sa trimit avans, insa doamna Violeta a spus ca nu-mi poate trimite contul bancar prin sms sau e-mail si atunci am decis impreuna sa ii achit integral atunci cand ma voi caza.(nu mi s-a parut o varianta sigura sa-mi dicteze telefonic contul, se putea gresi foarte usor).
Din data de 05 August si pana in data de 17 august, cand aveam rezervarea, am vorbit de mai multe ori cu proprietara telefonic pentru a confirma rezervarea si mi s-a spus ca este totul in regula.Am vorbit inclusiv cu o zi inainte.
In data de 17 august, cand voiam sa plec catre Ultraviolet, am sunat sa anunt ca ajung cu 30 minute mai tarziu de ora check-in, iar doamna Violeta imi raspunde si imi spune ca ii pare rau, ca cei care trebuiau sa elibereze camera au anuntat ca mai raman o noapte si ca nu are unde sa ma cazeze. Am insistat asupra faptului ca am rezervare, ca nu am unde in alta parte sa stau, insa nu a contat pentru doamna Violeta, care nici nu dorea sa vorbeasca foarte mult cu mine si imi inchidea telefonul in nas. Am intrebat-o cand avea de gand sa ma anunte ca nu ma poate caza, am intrebat de ce mai exista rezervarile, din moment ce oricum nu tine cont de ele, am intrebat-o daca pentru dumneaei conteaza relatia cu clientii si impresia pe care o transmite, sau conteaza doar sa primeasca banii pe noapte, fara sa o mai intereseze latura umana. De fiecare data, cand nu stia ce sa-mi raspunda, imi inchidea cu nepasare telefonul.
Pe mine m-a incurcat foarte tare, eu am ajuns din data de 16.08 in Mamaia, am stat o noapte cu cortul, a doua zi l-am strans, am mers la masa si cand am sunat-o, pe la ora 12, mi-a dat vestea cea mare. Ziua mea a fost compromisa, a trebuit sa montez iar cortul (care este stil mai vechi si dureaza ceva mai mult decat cele noi), iar intr-un final, dupa timp pierdut si stres din cauza unor persoane care nu au cuvant, nu pot spune ca m-am bucurat foarte tare in aceea zi de mare.
Totul din cauza ca doamna Violeta nu stie sa fie organizata, nu este ferma in fata clientilor, nu respecta programarile. As vrea sa nu mai treaca si altcineva prin ceea ce am trecut eu.
Răspunsul unității:
Ne pare rau pentru neplacerile cauzate.
   Codrut P. din Ploiesti
nota: 7.3
schedule sejur: 10.08.2014 - 15.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Distanta mica fata de plaja nu foarte aglomerata din Mamaia Nord, curtea cu terasa umbrita si bucatarie, amabilitatea proprietarilor.
   Madalina din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 17.08.2013 - 19.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Doamna Vioelta, proprietara, este foarte amabila si dornica sa fie totul in regula
Complexul este aproape de plaja
Daca nu se vine cu masina, exista microbuze care circula din 10 in 10 minute si se ajunge leger in Mamaia.
Exista o bucatarie mare in curte cu frigider, cuptor cu microunde etc
CONTACT UNITATE
Violeta
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,