adaugă o unitate turistică
search
date_range

Complex Turistic La Scoica Land din Mamaia Nord

Mamaia Nord , str. Mamaia Nord (la aprox. 7.8 km de centrul loc. Mamaia)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile complexului turistic La Scoica Land din Mamaia Nord


   Daniela C. din Ilfov
nota: 9
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 02.10.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Anul acesta nu am gasit locuri pentru perioada dorita, dar in urma cu un an am fost cazati la acest complex, a fost totul ok chiar si faptul ca servirea de la masa a durat ceva mai mult dar nu ne-a deranjat!
fetita mea sa simtit bine si pentru noi ca parinti a contat mult lucrul acesta
thumb_down
Aprecieri negative:
Poate un pic mai multa atentie la locul de joaca pentru copii
   Adrian H. din Kerpen
nota: 5.7
schedule sejur: 17.08.2012 - 28.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere spatioase.
Terasa restaurantului foarte frumoasa.
Locurile de joaca pentru copii amenajate cu gust.
thumb_down
Aprecieri negative:
Saltelele paturilor foarte tari, inca ma mai doare spatele.
Toaleta (wc) s-a infundat la fiecare 2 zile.
Curatenia lasa cu totul de dorit, totul de fatada: paharele spalate prezentau numai urme de ... ceva anume. Pardoseala dupa curatenie era mai murdara ca inainte.
   Monica din Bacau
nota: 8.3
schedule sejur: 16.08.2012 - 23.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele sunt foarte spatioase si foarte bine dotate.Complexul nu-ti da senzatia de ingramadit, spatiile sunt generoase.
thumb_down
Aprecieri negative:
Se asteapta un pic prea mult pentru comenzi la masa si dimineata la ora 8.00 nu erau pregatiti pentru micul dejun (se curata si se dadeau scaunele jos de pe mese).
   Daniel din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 02.06.2012 - 04.06.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii, amplasare, restaurant, loc de joaca pt copii, posibilitate sporturi nautice
   Bianca I. din Constanta
nota: 9.5
schedule sejur: 14.05.2011 - 15.05.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-a placut deoarece confortul este foarte buna si curatenia. . . . . Si privelistea este ok
thumb_down
Aprecieri negative:
Preturile putin mai mici. . . .
   L. din Campina
nota: 8
schedule sejur: 13.06.2010 - 15.06.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O zona frumoasa
thumb_down
Aprecieri negative:
Barmani sunt plictisiti comanda la restaorant dureaza foarte mult iar mancarea a fost adusa rece
CONTACT UNITATE
Receptie hotel
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,