adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa de vacanță La Pitic din Mamaia Nord

Mamaia Nord , str. D4, nr. 43 (la aprox. 7.8 km de centrul loc. Mamaia)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile casei de vacanță La Pitic din Mamaia Nord


   Mihaela din Cluj Napoca
nota: 10
schedule sejur: 28.08.2016 - 03.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plaja, zona linistita, curat, loc de parcare in curte, foisor cu gratar si plita electrica, dotat cu tot ce trebuie pt a gati, curtea foarte curata. Ne-a placut foarte mult si ne-am simtit foarte bine.
   Madalina din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 18.06.2016 - 19.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Loc de parcare in curte, o curte interioara foarte frumoasa, cu gazon si loc de joaca pentru copii, foisor cu gratar si tot ce este necesar pentru a pregati ceva de mancare. Liniste si curatenie. Personalul foarte amabil. Ne-am simtit foarte bine.
   Robert din Craiova
nota: 7.3
schedule sejur: 11.08.2014 - 17.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este aproape de plaja
-zona linistita
-proprietari amabili
thumb_down
Aprecieri negative:
Schimbarea asternuturilor nu se face...
-schimbarea prosoapelor de asemenea..
-lipsa cabinei de dus, astfel in baie balteste apa in continuu
Răspunsul unității:
In ceea ce priveste minusurile semnnalate referitoare -la schimbarea lenjeriei si a prosoapelor, mentionam ca aceasta se face la trei zile sau ori de cate ori este necesar la cererea clientului, insa clientul nu a solicitat schimbarea prosoapelor si a lenjeriei. Sincer nu intelegem de ce unitatea noastra a primit nota 7 la curatenie, in conditiile in care la momentul sosirii clientilor in unitate, camera era foarte curata. Cabinele de dus nu se pot instala, intrucat baile sunt utilate cu linoleum pe jos, insa pe viitor vom incerca sa remediem acest inconvenient
In ceea ce priveste nota 2 acordata de clienti localizarii, nu intelegem de ce am primit aceasta nota foarte mica, la fel ca si nota la curatenie
Oricum multumim pentru aceasta recenzie si speram ca nu vor mai fi nemultumiri din partea acestui turist pe viitor
CONTACT UNITATE
Elena
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,