adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Laur din Mamaia Nord

Mamaia Nord , aleea Argos, nr. 5A (la aprox. 7.8 km de centrul loc. Mamaia)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți

Recenziile apartamentului Laur din Mamaia Nord


   Ciprian din Helsinki
nota: 7.5
schedule sejur: 20.06.2016 - 24.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartamentul corespunde descrierii. A fost curat si proprietara a fost la dispozitie in caz de nevoie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Imaginea televizoarelor prin cablu a lasat mult de dorit, si eram chiar in perioada Euro 2016. Proprietara a promis sa remedieze situatia, dupa plecarea noastra.
   Alexandru din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 19.06.2015 - 21.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie ok...este o buna afacere mai ales ptr grupuri de tineri mai mari avand in vedere pretul...
thumb_down
Aprecieri negative:
Baia este un pic cam aiurea ...si in realitate nu este totul chiar atat de real ...90 la suta
Răspunsul unității:
Pozele si descrierea reflecta sctrict realitatea ! Nu este nimic trucat sau fals ! Va multumim
   Laura din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 18.09.2014
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am primit niciun raspuns
Răspunsul unității:
Noi am raspuns tuturor solicitarilor de cazare . Va rugam nu mai faceti confuzii intre unitati.
Va multumim !
   Anca din Iasi
nota: 8.3
schedule sejur: 02.08.2014 - 10.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Excecelent pozitionat. Curat la sosire (meritul proprietarei), destul de curat la plecare (meritul nostru). Exact ca pe site, proprietara foarte amabila si, mai ales, educata. Foarte bine dotat, totul de calitate si 100% functional. Magazine in zona, pentru cele zilnice (apa, suc, bere, paine, oua, etc), recomand magazinul din capatul blocului de vis-a-vis, e mai aprovizionat si are preturi mai bune. Distanta fata de cazino (centrul statiunii) este de fix 3,6km, in descrierea apartamentului e mai mult, noi am mers de 2 ori la plaja pe zi cu masina si ieseam si seara, sunt locuri de parcare peste tot, chiar fara plata cele mai multe. Inca o data, un mare `plus` pentru proprietara si pentru dotarile apartamentului!!! Vom reveni, categoric!
thumb_down
Aprecieri negative:
Foarte mare galagia vineri si sambata seara (am prin doua astfel de seturi:)), dar asta nu depinde de apartament...
Daca ar fi dupa mine, as mai arunca un ochi la apartament, in special in baie (scurgere dus, cabina, baterie dus, chiuveta) si as da un var simplu peste an, mai ales in sufragerie.
Răspunsul unității:
Apartamentele sunt noi plus ca sunt varuite anual . Problemele cu scurgerea sunt in tot complexul , vina constructorilor dar si vina turistilor care nu folosesc sitele de protectie din cabinele de dus si lasa toata mizeria sa curga pe instalatie .
Va multumim !
   Claudia D. din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 30.07.2014
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am primit nici un raspuns din partea proprietarului
Răspunsul unității:
Noi am raspuns tuturor solicitarilor de cazare . Va rugam nu mai scrieti doar de dragul de a scrie. Va multumim !
   Carmen din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 05.08.2013 - 19.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartamentul Laur este elegant, curat, spatios (75 mp), are conexiune internet, aer conditionat, bucatarie echipata. Balconul are o vedere superba la mare, fiind umbros dupa orele 13:00. Proprietara este amabila si interesata de confortul oaspetilor sai. Ne-am simtit excelent, plaja Fratelli care este in proximitate a fost perfecta (rezervarile sunt onorate), iar plimbarile pe faleza au fost relaxante. Fiind departe de centru, am utilizat trenuletul (a fost pitoresc) pentru a ajunge la Casino Mamaia.
thumb_down
Aprecieri negative:
Scurgerea de la dus este lenta, dar aici este contributia unui Dorel de la firma de constructie a complexului Summerland. Exista instalator al complexului care este trimis de proprietar sa rezolve orice problema, iar concediul turistilor nu este afectat.
CONTACT UNITATE
Iulia Bantas
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,