Apartament Georgiana din Mamaia Nord

Mamaia Nord, str. D3, nr. 11  
la aproximativ 7.8 km de centrul localității Mamaia
Gabriel din Ploiesti

Apartamentul a împlinit toate condițiile noastre, este comfortabil, foarte spațios, mobilat cu tot ce este nevoie, totul curat și amplasat pe o strada liniștita, loc parcare chiar langa balcon. Super. Copiii noștri s-au simțit ca acasă, și cu siguranță vom mai reveni !

​Capacitate: 4 adulți în 1 spațiu de cazare
Apartament situat in Mamaia Nord, intr-un cartier de case si vile (strazi asfaltate, iluminat public, pensiuni, hoteluri si restaurante), pe partea cu marea, la 200 de metri de plaja. Se afla la parterul unui bloc cu 4 etaje, anul constructiei este 2008, decomandat, complet mobilat si utilat: usa metalica, gresie, faianta, geamuri termopane, incalzire centrala, aer conditionat, wi-fi, tv plasma, baie (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check living
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie cu cadă
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Georgiana
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.