adaugă o unitate turistică
search
date_range

Camere de închiriat Baza Nautica Pinguin din Mamaia 3 grade grade grade

Mamaia , bd-ul Mamaia  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile camerei de închiriat Baza Nautica Pinguin din Mamaia


   Constantinoaia din Ploiesti
nota: 7.2
schedule sejur: 27.08.2015 - 29.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie,personal amabil, pozitie buna,mobilier OK.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista personal in permanenta la receptie si sunt perioade in care numeni nu poate acorda asistenta celor cazati; internetul nu functioneaza in spatiul hotelier(zona camerelor de cazare) fiind funcional numai pe terasa.
   Alice din Craiova,dolj
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 24.08.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu s-a obosit nimeni sa si confirme rezervarea , nu stiu de ce au cont pe Turist Info

Nota TURIST INFO: Hotelierul are tool-ul necesar pentru a răspunde solicitărilor de cazare, prin intermediul unui formular din ADMIN-ul paginii sale. În cazul în care nu se răspunde solicitării de cazare, responsabilitatea aparține exlusiv hotelierului în cauză. Vă mulțumim.
   Ovidiu din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 19.08.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Au trecut deja 2 saptamani de cand am cerut informatii referitoare la disponibilitatea camerelor si o oferta de pret, dar nu am primit raspuns.
Din punctul meu de vedere, un simplu raspuns negativ al personalul, ce nu ar fi luat mai mult de 30 de secunde, ar fi fost suficient.

Nota TURIST INFO: Hotelierul are tool-ul necesar pentru a răspunde solicitărilor de cazare, prin intermediul unui formular din ADMIN-ul paginii sale. În cazul în care nu se răspunde solicitării de cazare, responsabilitatea aparține exlusiv hotelierului în cauză. Vă mulțumim.
   Andreea din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 22.08.2014 - 26.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locul linistit, privelistea frumoasa, restaurant pescaresc are o mancare foarte foarte buna si personalul prietenos.
thumb_down
Aprecieri negative:
Micul dejun a fost acelasi in fiecare zi: omleta cu rosie si paine cu unt cu gem si cafea. Un baietel a cerut intr-o dimineata inca putin unt si i-a adus pe un varf de cutit :)
   Adrian P. din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 18.08.2014
thumb_down
Aprecieri negative:
Cred ca este o gluma (dar va spun drept nu tocmai buna ) cand va refeferiti la rezarvare . Am facut rezervarea cu doua saptamani inainte de 9 august . Singurul semn de la acea data este primit astazi cand m-am intors (din alta locatie ) de la mare , si dvs ma intrebati de satisfactii si alte bibiluri d`astea . Hai sa fim seriosi . Acest site este bun numai pt un singur lucru , pe care din decenta si respect pentru mine nu vi-l spun .
   Oana din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 18.08.2014
thumb_down
Aprecieri negative:
Am facut o cerere de rezervare la care nu a binevoit nimeni sa raspunda. Cand am sunat mi s-a spus ca sunt rezervate toate camerele pana la data de 22 august
   Gabriela din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 24.07.2014 - 26.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, mic dejun f bun, liniste, ambienta placuta
   Petru M. din Iasi
nota: 9
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 13.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
M-au sunat promt dar nu mai aveau locuri
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu
   Adrian N. din Bucuresti
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 07.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu erau camere disponibile pt perioads pe care am dorit-o, dar la telefon personalul a fost amabil!
CONTACT UNITATE
Clipa Petru
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,