adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Elegance din Mamaia

Mamaia , bd-ul Mamaia  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8.9/10 Foarte bine
47 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(7 recenzii din 47).

record_voice_over Personal:8.9
insert_emoticon Servicii:8.9
lightbulb_outline Curățenie:8.7
weekend Confort:8.7
monetization_on Prețuri:8.6
location_on Localizare:9.9

Recenziile hotelului Elegance din Mamaia


   Mariana Z. din Giurgiu
nota: 10
schedule sejur: 31.08.2017 - 04.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea personalului, locatia.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu tine de hotel, ci de infernul muzical de la cluburile de noapte, care este asurzitor si deranjant la maximum ! Mai ales ca muzica inceteaza undeva pe la 5 -6 dimineata...
Răspunsul unității:
Multumim frumos si va mai așteptăm
   Catalin M. din Bacau
nota: 10
schedule sejur: 21.08.2017 - 26.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plaja ,curățenie zilnică, schimbare lenjerie la 3 zile.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am minusuri de adaugat. Totul a fost conform descrierii.
Răspunsul unității:
Va multumim frumos
Dar la modul în care sunt tratați toti clientii la fel mai sunt si nemulțumiți.
Va mai asteptam cu drag.
   Corina B. din Craiova
nota: 10
schedule sejur: 31.08.2017 - 04.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am avut un sejur minunat!Camera foarte mare...curata...baie cu apa calda non stop...televizor led...balcon cu vedere la mare!Personalul si domnul super de treaba si sociabili!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nimic de reprosat!
   Steliana Maria din Cluj Napoca
nota: 10
schedule sejur: 23.07.2017 - 30.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, personal amabil si receptiv la solicitarile clientilor.
Felicitari !
Răspunsul unității:
Multumim frumos si va asteptam cu drag.
   Daniela din Anderlecht
nota: 9.7
schedule sejur: 18.07.2017 - 25.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia,amplasarea,personalul.Proprietarul dornic sa satisfaca nevoile clientilor.Am avut o problema cu aerul conditionat dar a fost rapid rezolvata.Raport calitate pret ok.
thumb_down
Aprecieri negative:
Poate un covoras in baie.In rest nu am avut nemultumiri.totul a fost in regula
   Laura din Lugoj
nota: 5
schedule sejur: 01.07.2017 - 03.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aspectul exterior al hotelului și holurile acestuia
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa perdelelor de la geam sau a unor jaluzele;
-lipsa unei cuverturi;
-fire de par pe pat si in cabina de dus;
-resturi de sapun si/sau dusch gel, pe para dusului;
-o gaura in spatele vasului de toaleta, ramasa probabil in urma unei reparatii la conducta de scurgere;
-cearceaful și invelitoarea pilotei prea mici comparativ cu marimea acestora. Doamna de la Receptia hotelului s-a mirat ca "au intrat la apa";
-in camera DBL o singura pilota cu o invelitoare potrivita pentru o persoana;
-guma de mestecat pe covorasele din camera
-nu am putut recupera banii, platiti direct la Receptia hotelului, sau o parte din acestia pentru a ne caza in alta parte
Am sesizat nemultumirile noastre dar am fost tratati ca si cand avem noi pretentii exagerate si cei de la hotel nu intelegeau ce nu ne convine. Dupa ce au urcat cu noi in camera(nr.307), au schimbat lenjeriile, iar la finalul discutiilor urma sa primim o alta camera, in ziua urmatoare. Nu ne-am riscat si oricum noi am avut norocul ca nu ne-am cazat decat doua nopti. Abia am asteptat sa plecam.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Lipsa jaluzele;
-lipsa cuvertura
-modul in care este prezentat hotelul lasa impresia ca se vede marea si cred ca sunt doar cateva camere de pe balconul carora se vede marea, facand abstractie de celelalte cladiri aflate in stare avansata de degradare
Multe din cele pe care le-am trecut la rubrica "minusuri" pot fi avute in vedere si aici deoarece te determina sa nu te simti bine si astfel Hotelul Elegance nu iti poate "garanta rasfatul total al unui sejur de neuitat la mare".
Răspunsul unității:
Mai bine ati intra in dus si v-ati spăla de transpirația care miroseati ca nu va mânca un fir de păr din dus.mai schimbați ati hainele alea care mirosea a ceapa prăjită si lăsați figurile alea de 2 lei.
Dacă tot nu va placut camera de ce nu ati coborât pe receptie imediat si sa cereți banii înapoi si plecati. Ați coboratdupa 2 ore.
   Alexandra din Craiova
nota: 7.8
schedule sejur: 06.07.2017 - 09.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenia, personal amabil.
   Dan U. din Iasi
nota: 8.2
schedule sejur: 01.09.2016 - 07.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locația, personalul, curățenia, amabilitatea.
thumb_down
Aprecieri negative:
Inconsecvența ofertei, am primit o reducere dar la fața locului am constatat că este fără aer condiționat, lucru nespecificat la ofertare. Am plătit diferență pentru cele 2 camere închiriate.
   Bogdan din Voineasa
nota: 6
schedule sejur: 19.08.2016 - 23.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera ok
Apa pe balcon de la aerul condiționat, ma simțeam ca la plaja
Nota 10 pentru unele persoane din personal
thumb_down
Aprecieri negative:
Am discutat la recepție pentru o prelungire de sejur pentru 1 zi, iar când a venit vorba sa plătesc cu 1 zi înainte, camera era deja rezervata. Nu mi s-a părut normal, din cauza dumneavoastră a trebuit sa stau ceteva ore pe drum pentru a găsi alta cazare. Va mulțumesc mult pentru un sejur minunat.
   Gigi din Bucuresti Sector 2
nota: 8.5
schedule sejur: 04.09.2016 - 05.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitia in statiune
   Daniela din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 01.09.2016 - 04.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Multe spatii de depozitare in camera
Parcare pazita
thumb_down
Aprecieri negative:
Aerisirea de la baie care nu functiona
   Nicolae din Tg Jiu
nota: 9.2
schedule sejur: 23.07.2016 - 28.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plaja si implicarea directa a proprietarului in absolut orice problema aparuta inopinat,parcarea langa hotel,de pe balcon se vede marea.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ca o sugestie: sa foloseasca sigurante mai mari la tabloul de curent deoarece sare siguranta foarte usor la folosirea fierului de calcat.
   Diana din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 08.07.2016 - 11.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia, chiar langa Belagio si Luv, pe partea cu marea.
thumb_down
Aprecieri negative:
Parcarea destul de mica dar am gasit parcare gratis in apropiere
   Cutumisu R. din Bucuresti
nota: 7.3
schedule sejur: 02.07.2016 - 03.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitionarea foartr buna
Camera primita dimineata la ora 10:30, nu a trebuit sa asteptam pana la ora 14:00
thumb_down
Aprecieri negative:
Am solicitat camera dubla matrimoniala si am primit camera dubla cu doua paturi de o persoana lipite intre ele.
Miros neplacut in camera.
Apa in permanenta pe jos in baie.
   Lucian F. din Bucuresti
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 14.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raspuns prompt
   Mirela din Tecuci
nota: 9.8
schedule sejur: 17.08.2015 - 24.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Central si aproape de punctele de interes
curatenie de nota 10
atat seful,cat si personalul amabil
e al doilea an când venim si sper sa revenim si altadata
   Mihai Bogdan G. din Puchenii Mari
nota: 9
schedule sejur: 06.08.2015 - 10.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil,curatenie ok.
Nu am semnalat nemultumiri personalului unitatii in timpul sejurului.
O sa revin cu mare placere la acest hotel si in viitor
thumb_down
Aprecieri negative:
Reteaua Wi-Fi nu prea functioneaza la etajul 3.
   Gheorghe M. din Ploiesti
nota: 10
schedule sejur: 22.07.2015 - 24.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere curate,ingrijite si personal foarte amabil.Mentiune speciala pentru patronul hotelului.foarte.foarte amabil
   Nicolae Catalin A. din Bucuresti
nota: 7.3
schedule sejur: 27.07.2015 - 29.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Minibar
- AC
- Pozitionarea Hotelului
thumb_down
Aprecieri negative:
Curatenia
- Aglomeratia din parcare
- Raport pret / calitate
   Marian Eduard M. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 03.07.2015 - 05.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, curatenie, amplasare excelenta
   Andra-maria din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 27.06.2015 - 28.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, liniste, curatenie
thumb_down
Aprecieri negative:
Parcare in limita locurilor disponibile
   Iulian din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 13.06.2015 - 14.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie
-aproape de toate punctele de interes
-totul functional in camera
-personal intelegator si amabil
   Narcisa C. din Braila
nota: 9.8
schedule sejur: 20.08.2014 - 26.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera suficient de mare,bine utilata,mobilier frumos .
thumb_down
Aprecieri negative:
Sugestii de imbunatatire:la cabina de dus apa se scurge cam greu si la usa de la balcon e de preferat o plasa de tintari(muste si alte zburatoare).
   Costinela din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 14.08.2014 - 17.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ca si anul trecut, ne-am simtit foarte bine la Elegance. Este curat, personalul unitatii este foarte amabil. Vom mai reveni!
   Mihaela din Galati
nota: 10
schedule sejur: 19.07.2014 - 22.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia , seriozitatea personalului si caldura cu care esti primit!
   Roxana N. din Braila
nota: 10
schedule sejur: 17.07.2014 - 20.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul este ok:amabilitatea patronului si a personalului, curatenia din camera, pozitia foarte buna a hotelului fata de plaja si de principalele atractii turistice
-am revenit cu drag al trei-lea an consecutiv
   Viorel din Galati
nota: 9.8
schedule sejur: 12.07.2014 - 15.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Distanta mica de plaja,este in mijlocul statiunii Mamaia,aer conditionat functionabil,toate sunt ok pentru cerinte mai mult decat modeste.Recomand sincer!
thumb_down
Aprecieri negative:
Parcare putin inghesuita in fata hotelului,dar sunt locuri de parcare fara plata la 5-10 m de hotel.
   Gheorghe M. din Ploiesti
nota: 9.2
schedule sejur: 14.07.2014 - 16.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Distanta fata de plaja , parcare pazita
thumb_down
Aprecieri negative:
Foarete mult zgomot
   Petruta P. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 28.06.2014 - 30.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul este foarte aproape de plaja, camera curata, personalul si proprietarul amabili. Cu siguranta vom mai reveni.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu au fost nemultumîri pe timpul sejurului.
   Mariana H. din Bucuresti
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 02.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Implicarea personalului, amabilitatea si raportul pret -calitate
CONTACT UNITATE
Erhan
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,