adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Bavaria Blu din Mamaia

Mamaia , bd-ul Mamaia, nr. 4  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.1/10 Excelent !
7 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 7).

record_voice_over Personal:8.3
insert_emoticon Servicii:8.3
lightbulb_outline Curățenie:9.7
weekend Confort:9.7
monetization_on Prețuri:8.7
location_on Localizare:10

Recenziile hotelului Bavaria Blu din Mamaia


   Diana din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 28.06.2017 - 04.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul foarte curat, piscina superba, mancare foarte buna si diversificata. Localizare foarte aproape de plaja.
Se facea curatenie zilnic. Personal foarte amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Plaja neamenajata cu sezlonguri, e ceva de mers pana la o plaja amenajata. Femeile de servici faceau foarte multa galagie la amiaza cand culcam copilul.
   Magda V. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 30.12.2016 - 02.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera a spatioasa, curata, confort deplin.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mai multa amabilitate din partea personalului ar fi binevenita. Intr-o zi am fost nevoiti sa luam micul dejun pe colidor, nu am inteles de ce.
   Mihai Radu din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 31.12.2016 - 02.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditiile de cazare au fost in regula, mai putin televiziunea care practic nu prea functiona, sau functioa cu intreruperi, foarte multe programe nefiind disponibile.
thumb_down
Aprecieri negative:
Restauranrul lasa mult de dorit. Mancarea pentru masa festiva de revelion a fost complet neinspirata ca meniu, servita complet rece ( aperitivul ), felul de peste o combinatie nefericita de peste cu un asa zis piure de mazare (ca nuca in perete ), iar felul trei, muschi de vita, practic necomestibil, prost preparat. Un singur fel de vin la open bar, ( alb cel putin ). Micul dejun destul de bogat, preparate reci insa ! Nu exista un meniu pentru bauturi, am asteptat sa mi se faca un pret pentru o sticla de vin, etc.
   Nicolae Gabriel S. din Brasov
nota: 5
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 07.05.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am fost contactat pentru finalizarea rezervarii.
   Ana-maria P. din Bucuresti
nota: 7.5
schedule sejur: 25.08.2014 - 28.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Distanța f apropiată de plaja (lucru extraordinar de bun pentru familiile cu copii mici)
-mic dejun bogat, variat, singurul neajuns fiind reprezentat de faptul ca desertul nu era de foarte buna calitate (nerecomandat copiilor mici);
-camera conform descrierii (noi am stat in garsoniera cu vedere la mare)
-Camera curată
-personal amabil (cu excepția ospatarilor de la mesele din gradina).
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa apa calda in diverse momente ale zilei;
-scurgeri cabina dus + chiuveta înfundate (probabil ca este o problema mai veche datorata nisipului - am observat ca oamenii intrau in hotel fără sa-si curete picioarele de nisip)
-lucrul care ne-a făcut sa nu mai dorim sa revenim in acest loc - este inadmisibil ca la restaurantul hotelului, la ora prânzului, sa aștepti 75 minute pentru o portie de piept de pui la grătar (care se poate face la minut) pentru un băiat de 3 ani, iar lipsa de respect (ca sa nu spunem `nesimtirea`) si insolenta ospatarului care ne-a dus cu zăhărelul cum ca `imediat vine mâncarea` si `o sa merite așteptarea` ne-a tăiat orice pofta de mâncare. Consider ca departamentul de management al hotelului ar trebui sa fie mai atent la angajarea personalului, sau măcar sa-l instruiasca.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Sala fitness ca si inexistenta - spațiu mult prea restrâns pentru capacitatea hotelului.
   Victor din Galati
nota: 4.5
schedule sejur: 15.08.2014 - 17.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotel in general curat, micul dejun se serveste intr-un interval orar lejer, mancarea este ok. Este posibil daca aveti mai mult noroc sa va bucurati de sederea la acest hotel si poate sa reveniti.
thumb_down
Aprecieri negative:
De cum am ajuns in camera curgea apa pe jos din aerul conditionat, am semnalat la receptie insa nu a venit nimeni decat dupa ce am facut 3 drumuri sa atentionez personalul de problema avuta. Am deschis geamul si pe interiorul plasei era praf nesters de multa vreme si sute de musculite moarte. La ora 2 noaptea a inceput un zgomot horror de la tabloul electric din camera de deasupra usii, curentul cadea la secunda si era un zgomot infiorator, am iesit pe hol unde erau alte persoane la fel de ingrijorate ce mergeau la receptie pentru semnalarea problemei. Checkin-ul se face la ora 18, iar checkout-ul la ora 12, asa ca daca stai 3 zile de fapt te cazezi doar doua. Amplasarea hotelului este in afara statiunii Mamaia, intr-o zona moarta, pentru a ajunge in centrul statiunii trebuie sa mergi cu masina de fiecare data.
   Denisa din Rm. Valcea
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 04.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raspunsul din partea unitatii a fost destul de prompt dar din pacate hotelul nu avea camere libere in perioada dorita cu noi , dar cu siguranta voi incerca din nou cu prima ocazie . Hotelul pare a fi ceea ce iti trebuie pentru un concediu reusit .
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,