adaugă o unitate turistică
search
date_range

Garsoniera Erika din Mamaia

Mamaia , bd-ul Mamaia, nr. 497  
​Capacitate: 3 adulți și 2 copii în 1 spațiu de cazare.
Garsoniera este disponibila doar începând cu data de 27.08.2017

Garsoniera este amplasata in cea mai buna zona a statiunii, vis-a-vis de Hotel Vega, la o distanta de 80 m de plaja.

Este renovata recent cu finisaje de calitate si este situata intr-un complex rezidential de apartamente de vacanta la demisol, fara balcon.

Garsoniera este prevazuta cu pat matrimonial, canapea extensibila si 1 baie cu cabina dus.
Are televizor lcd si aparat de aer conditionat iar bucataria este dotata cu aparatura electrocasnica si utilata (vesela, tacamuri, pahare)

Va informam ca spre deosebire de hoteluri, la acesta unitate de cazare este oferita in mod gratuit doar curatenia finala. La solicitare este posibila curatenie extra, in timpul sejurului dvs. Se poate efectua contra cost (curatenie, lenjerii si prosoape curate incluse) sau doar lenjerii si prosoape extra

Check-in ora 15, check-out ora 11.

Rezervarile se pot face pentru minim 3 nopti. La o perioada de 8 nopti platite se ofera 1 noapte gratuita
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucatarie

Facilități camere:

  • check frigider in camera
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Anca
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,