adaugă o unitate turistică
search
date_range

Garsoniera Alexandra din Mamaia

Mamaia , bd-ul Mamaia, nr. 523  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile garsonierei Alexandra din Mamaia


   Grigore Emil din Gherla
nota: 9.5
schedule sejur: 12.07.2017 - 17.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Garsoniera este foarte spatioasa, frumoasa, aproape de plaja si in zona linistita.Ideal pentru o familie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cablul tv care nu este foarte bine reglat si usa de la intrare sa fie unsa intrucat cam scartie.
Răspunsul unității:
Multumim pentru cuvintele frumoase.
Vom chema baietii de la cablu pentru remediere, vom verifica usa.
Va dorim multa sanatate.
   Gabriela din Galati
nota: 8.7
schedule sejur: 03.07.2017 - 06.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Arata ca in poze e spatioasa si ai toate conditiile acolo,e aproape de plaja dar mai mult langa cele cu sezlonguri de inchiriat.
thumb_down
Aprecieri negative:
Am gasit-o nu foarte curata wc-ul putin murdar fire de par pe cada pahare si cani murdare sau spalate prost.E departe de satul de vacanta dar poti lua microbuzul, are capatul chiar la 50 m de bloc.
Răspunsul unității:
Eu v-am oferit locatie de nota zece,depinde de dv cum ati reusit sa o mentineti pe perioada rezervarii.Daca vorbiti de distanta pana la Satul de vacanta deja imi dau seama ca locatia mea nu vi se potriveste.
   Mircea C. din Sibiu
nota: 9.5
schedule sejur: 02.09.2014 - 06.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am avut transport gratuit din autogara pana la locatie, locatia exact ca in poze , nici o problema cu lumina dimineata pentru somn (apropo de minusurile altora ), multe locati in care pot sa mananci ieftin in apropiere , plaja foarte apoarte.
thumb_down
Aprecieri negative:
Daca doresti sa gatesti nu exista oale
   Sorin din Iasi
nota: 9.3
schedule sejur: 28.08.2013 - 01.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mobilata si utilata complet
- spatioasa
- curata
- proprietar serios, nota 10!
   Ana Lia M. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 03.08.2013 - 18.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Garsoniera arata exact ca in poze, este curata si spatioasa.
thumb_down
Aprecieri negative:
Singurul minus este lipsa jaluzelelor care fac imposibil somnul dimineata.
CONTACT UNITATE
Stere Antip
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,