adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Violette din Mamaia

Mamaia , bd-ul Mamaia, nr. 324  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.9/10 Excepțional !
5 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 5).

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:10
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:10
monetization_on Prețuri:9.3
location_on Localizare:10
Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile apartamentului Violette din Mamaia


   Ovidiu din Timisoara
nota: 9.7
schedule sejur: 09.08.2016 - 19.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde atente la detalii
Am avut cam tot ce am avut nevoie
thumb_down
Aprecieri negative:
Singurele lucruri la care le-am dus lipsa au fost niste cutii de depozitare in frigider si eventual la niste cutite mai ascutite sau la un ascutitor.
   Catalin din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 05.09.2016 - 11.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am revenit si anul acesta - la fel de confortabil ca si anul trecut, proprietari foarte amabili
Recomand celor care doresc un sejur confortabil si seriozitate - conditii incomparabile cu cele de la hotel
   Vlad din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 04.07.2016 - 11.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Informatiile de pe site corespund cu realitatea.
Apartamentul a fost curat, dotat cu tot ce aveam nevoie, iar proprietarul foarte amabil si prompt in rezolvarea cerintelor.
Locul de parcare a fost un mare plus in aceasta statiune extrem de aglomerata.
   Catalin din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 01.09.2015 - 06.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartament 2 cam foarte confortabil ( exact cum este descris si de catre proprietar ), dotat cu tot ce trebuie ( plita, frigider, cuptor cu microunde, cuptor electric, farfurii, tacamuri, pahare, cani etc ), aer conditionat in ambele camere, televizoare in ambele camere, balcon foarte mare cu o masuta cu doua scaune, uscator pe care se pot intinde prosoapele ude, exista chiar si masina de spalat si scaun de bebe ptr masa
- apartamentuld upa parerea mea e ptr maxim 4 pers ( 2 copii + 2 adulti )
- loc de parcare ( desi noi nu am folosit locul exista posibilitatea asta )
thumb_down
Aprecieri negative:
Blocul se gaseste vis-a-vis de intrarea in luna PARK iar in dormitor se aude destul de tare galagia din parc si de pe Bd Mamaia
- cand ne-am cazat proprietarul a facut o poza dupa buletin desi nu cred ca e tocmai legal ( mi s-a spus sec ca imi lasa apartamentul pe mana si e normal sa stie cu cine are de-a face - am lasat-o balta - nu cred ca acesta este modul de a afla cu cine are de-a face - se putea semna un act intre noi in care se scriau datele personale cum fac absolut toate hotelurile - nu se retine copie dupa buletin si nici buletinul )
- tot la momentul cazarii, proprietarul nu s-a ascuns sa ne arate dezamagirea lui ca ne lasa apt - ba chiar am avut senzatia ca e dezamagit de noi ca persoane - ca si cand asteptarile lui erau altele - nu si-a ascuns deloc acest sentiment fata de noi iar noua ne-a lasat un gust cam amar, ne-am simtit cam nebineveniti - ma gandesc ca daca se doreste sa se inchirieze apt anumitor tipuri de oameni ar trebui sa se specifice totusi asta in anunt - noi am venit dupa un anunt de oferta de cazare pentru care am platit pretul solicitat
- si ca sa nu sune rau totusi, nu pot zice ca mi-au dat lacrimile la faza aceasta, doar in Romania suntem obisnuiti cu altfel de tratamente, deci cu toate acestea, in prima zi am fost sunati de baiatul doamnei care ne-a cazat si ne-a spus ca putem suna ptr orice avem nevoie ( schimbare prosoape, curatenie ) iar in ultima zi a trebuit sa plecam devreme pentru a nu pierde trenul si doamna a fost foate prompta venind exact la ora solicitata de noi - deci dupa parerea mea sunt foarte seriosi; in plus nu ne-au deranjat cu absolut nimic pe parcursul sejurului nostru - lucru de apreciat
   Ionel C. din Oltenita
nota: 10
schedule sejur: 21.06.2014 - 26.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Oamenii de o calitate deosebita nu pot oferi decât condiții de un înalt nivel. Multumiți in totalitate de cele oferite si de confortul apartamentului. Nimic din prezentare nu este exagerat. Aveți încredere.
CONTACT UNITATE
Cristian
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,