adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Sky Safira din Mamaia

Mamaia , bd-ul Mamaia, nr. 332  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.5/10 Excepțional !
5 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(5 recenzii din 5).

record_voice_over Personal:9.8
insert_emoticon Servicii:9.4
lightbulb_outline Curățenie:8.6
weekend Confort:9.8
monetization_on Prețuri:9.4
location_on Localizare:9.8

Recenziile apartamentului Sky Safira din Mamaia


   Florentina din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 22.06.2017 - 29.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nota 10. Curatenie, complet utilat, aproape de plajă... Gazdă excelenta... Am sa revin dacă voi mai avea ocazia.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am ce sa reproșez. Gazda a fost promită la întrebările noastre.
   Luiza Elena din Facaeni
nota: 10
schedule sejur: 26.05.2017 - 30.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nota 10, curatenia, foarte aproape de plaja, terase bune in apropiere, terasa foarte frumos amenajata, vom revenii si in septembrie, multumim
   Cati din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 22.05.2017 - 24.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Super....foarte aproape de plaja....curățenie impecabila....terasa extraordinara.....recomand
   Vlad din Sangeorgiu De Mures
nota: 8.3
schedule sejur: 03.08.2016 - 10.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este aproape de plaja,dat fiind faptul ca e nevoie de self catering sunt supermarket-uri foarte aproape si non stop. Zona linistita dar nu foarte departe de diatractia care ti-o ofera Mamaia.
thumb_down
Aprecieri negative:
Presiunea apei este destul de slaba,adica pt doamnele cu parul lung este neplacut.
   Biliana Irina din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 24.06.2016 - 26.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartamentul amenajat cu bun gust si utililat cu tot ceea ce este necesar pentru un sejur la mare.
Localizat extrem de aproape de plaja, intr-o zona buna si linistita a statiunii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Miros neplacut si persistent in baie (posibil datorita faptului ca apartamentul este la parterul blocului / vilei).
Apa nu are presiune la bateria de la cada, un mare impediment pentru fete / femei cu parul lung.
CONTACT UNITATE
Aurelian
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,