adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Razvan din Mamaia

Mamaia , bd-ul Mamaia, nr. 322  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile apartamentului Razvan din Mamaia


   Marius S. din Bucuresti
nota: 8.2
schedule sejur: 07.08.2015 - 09.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un apartament ft frumos ,complet utilat si ft bine pozitionat fata de plaja cca 100m.Dar cel mai important pe langa etajul superior si terasa plus piscina este comfortul si tinuta apartamentului care m au facut sa ma simt ca acasa .Daca ar fi un minus ar fi putin la pret.Cu un 15 % reducere si ar fi de 10 cu felicitari.
Răspunsul unității:
Presupun ca sunteti baietii din Bucuresti,care ati spus ca stati 3 nopti si sunteti trei persoane,dar de fapt ati stat 2 nopti si vreo 6 persoane!!!...Nu stiu daca sunteti in masura sa dati recenzii pe aici!Reducerea se face cu rezervare din timp...Localizarea este foarte buna pentru cine vine sa faca plaja,nu pentru cine a venit pentru cluburile de la capatul statiunii!
   Antonela P. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 20.07.2015 - 25.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartamentul este foarte curat, bine dotat si frumos amenajat. Nu duci lipsa de nimic si te simți confortabil. Plaja este aproape, la câteva minute de mers pe jos.Tot ce este trecut in anunț se găsește la fata locului, iar proprietarul este deosebit de amabil.
Recomandam cu plăcere apartamentul!
   Mihai A. din Oltenita
nota: 9.7
schedule sejur: 09.08.2013 - 14.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartamentul arata foarte bine si este excelent mobilat. Hotelul este superb si bine intretinut. Accesul la piscina este gratuit, iar piscina este extrem de curata.
Propietarul este om serios si saritor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Este putin cam departe de centru, adica zona Casino. Telegondola este aproape dar costa 10-15 lei o cursa. Anul acesta au bagat niste trenulete care iti taie considerabil din distanta de mers si costa doar 3 lei.
Răspunsul unității:
Nu stiu ce legatura are apartamentul cu costul de la Telegondola?!...In zona Cazino nu prea gasiti cazare in genul acesta de apartamente!
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,