adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament in Vila Miraj 2 din Mamaia

Mamaia , bd-ul Mamaia, nr. 463  
​Capacitate: 4 adulți și 1 copil în 1 spațiu de cazare.
Ofer spre inchiriere un apartament cu 2 camere situat intr-o zona linistita a statiunii Mamaia, intr-un bloc nou pe partea cu lacul Siutghiol, fiind monitorizat video in permanenta, aproape de plaja si de atractiile cheie ale statiunii.

Este la o distanta de aproximativ 150 de metri de plaja. Accesul pana in zona in care se afla cluburile Fratelli, Le Gaga, Crazy Beach si Ego se poate se poate face si pe jos, circa 15 minute.

Compartimentat intr-un mod simplu cu un living generos, bucatarie open space, o singura baie. Dormitorul este incapatoar, dotat cu pat matrimonial. In apartament veti gasi toate cele necesare unei vacante: televizoare (in fiecare camera), aer conditionat, zona de servit masa, frigider, combina frigorifica, filtru de cafea, prajitor de paine, toaster, fierbator, farfurii, set de oale, pahare, cani, feon, internet wireless, prosoape, masa & fier de calcat si masina de spalat.

Capacitate maxima apartament: 4 persoane Ora check-in: de la ora 15:00 Ora check-out: pana in ora 10:30
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check internet wireless
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check living

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,