adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Flory`s din Mamaia

Mamaia , bd-ul Mamaia, nr. 463  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile apartamentului Flory`s din Mamaia


   Daniela C. din Bragadiru
nota: 10
schedule sejur: 11.08.2016 - 16.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Priveliștea superba.
Poziționarea, se ajunge repede la plaja, un plus fiind trecerea de pietoni aproape de scara blocului.
Apartamentul este curat si aerisit, impartirea mi-a plăcut mult, mai ales baia, este spațioasă.
Proprietara drăguța si parolista.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa unei oglinzi.
Va recomand sa veniți cu lenjerie proprie de pat.
   Alina din Calarasi
nota: 10
schedule sejur: 27.07.2016 - 31.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartamentul este foarte frumos,curat,cu o priveliste minunata.Este perfect pentru o familie cu copii mici,ai toate conditiile.
   Ionela din Arges
nota: 10
schedule sejur: 15.07.2016 - 19.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul corespunde dupa site. Balconul este imens cu vedere la lac. Gazda este foarte comunicativa si ok. Apartamentul este utilat cu tot ce iti trebuie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Presiunea putin scazuta la apa in rest totul a fost bine.
   Sorin M. din Galati
nota: 9.7
schedule sejur: 18.06.2016 - 20.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O gazdă primitoare, o doamna de nota 10. Apartamentul este foarte bine situat, in zona centrala. Cu o vedere frumoasa spre lac, in care, cu siguranta voi reveni.
thumb_down
Aprecieri negative:
Probabil au fost mici chestii, da' care n au cum sa ma faca sa nu revin.
   Marius din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 25.07.2015 - 26.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plaja, cam la jumatea distantei dintre hotelurile Hawaii si Rex. Apartamentul mare, luminos, curat, utilat complet. Exista lift. Seriozitate si promptitudine din partea doamnei, am facut rezervarea cu o seara inainte, destul de tarziu, mi s-a comunicat ca la 11:30 ne intalnim, la 11:30 ne-am intalnit. Chiar daca am cerut o singura noapte, nu a fost nicio problema. Mai rar pe la noi asa ceva. Recomand fara rezerve!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am gasit.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,