adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Ana din Mamaia

Mamaia , str. Vila Safira, Zona Butoaie, nr. apt.2  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile apartamentului Ana din Mamaia


   Andrei Mihai din Bucuresti
nota: 8.2
schedule sejur: 18.06.2016 - 20.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie
thumb_down
Aprecieri negative:
Demisol, umezeala
Răspunsul unității:
Va multumim ca ati ales locatia noastra,tinem cont de parerile tuturor clientilor si consideram ca ne ajuta sa oferim servicii mai bune .Intr-adevar este umezeala,cum sunt in majoritatea apartamentelor care sunt in apropierea marii,dar de aceea am instalat un aer conditionat care are functia de dezumidificare.Multumesc si va mai asteptam!
   Raluca Mihaela din Chitila,ilfov
nota: 8.7
schedule sejur: 05.09.2013 - 09.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartamentul arata ca in poze.Este utilat cu tot ce trebuie.Este la demisolul vilei,dar nu incomodeaza cu nimic.Plaja este foarte aproape.Poti parca masina chiar la geamul apartamentului.Se ofera cartela pt piscina,care se vede din apartament.Gasesti foarte aproape supermarketuri,farmacii,restaurante,magazine.Este o zona linistita,nu te deranjeaza nimeni.Pentru noi care am fost cu copilul de 1 an jumatate a fost perfect.Raport calitate pret foarte bun.Multumim si mai revenim cu placere si la anul.
thumb_down
Aprecieri negative:
Usa de la dus era defecta,dar se putea totusi inchide(nu cadea pe tine!)Suntem oameni si nu poate fi totul perfect.
   Gabriel Stefan din Ploiesti
nota: 10
schedule sejur: 30.08.2013 - 01.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curat si bine compartimentat.
- se ofera si cartela de access la piscina.
- foarte aproape de plaja si de un complex cu magazine, restaurante etc.
   Marian Valentin P. din Titu
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 30.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu pot lasa impresii , cazarea nu s-a concretizat, dar faptul ca am primit la timp raspunsul privind sejurul si disponibilitatea este pozitiv.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,