adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Orizont din Mahmudia 3 grade grade grade

Mahmudia , soseaua DE 555, nr. FN  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.5/10 Excepțional !
5 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(5 recenzii din 5).

record_voice_over Personal:9.4
insert_emoticon Servicii:9.2
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:9.6
monetization_on Prețuri:9.4
location_on Localizare:9.4

Recenziile pensiunii Orizont din Mahmudia


   Adriana din Ploiesti
nota: 10
schedule sejur: 20.05.2017 - 21.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie excelenta, proprietari si angajati de nota 20, camere ingrijite, curate, activitati atractive (plimbare cu barca pe canalele Dunarii, plimbari cu bicicleta, pescuit, piscina in aer liber, diverse spatii special amenajate in curte pentru relaxare).
Au si restaurant, fapt ce a simplificat sejurul nostru pentru ca nu a mai trebuit sa cautam locatii unde sa mancam. Recomand!
   Adriana din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 11.05.2017 - 13.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia, camerele spatioase, mancarea foarte buna, personalul foarte amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu avem de semnalat minusuri sau nemultumiri.
   Ana Maria din Bucuresti
nota: 8.3
schedule sejur: 26.08.2016 - 29.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Spatii de joaca pentru copii de toate varstele.
* Pozitionarea pensiunii
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar trebui creata o mai mare intimitate in ceea ce priveste spatiul de cazare (montarea unor paravane despartitoare)
* posibilitate achitare cu card
Răspunsul unității:
Multumim pentru aprecieri si pentru critici. Incercam sa tinem cont de parerile turistilor nostri pentru a creea un ambient cat mai placut si pe gustul tuturor. Totusi, in ceea ce priveste paravanele intre camere, acestea nu se vor monta deoarece spatiile de cazare pastreaza arhitectura traditionala ce nu prevede panouri despartitoare pe prispa casei.
Toate cele bune, Echipa Orizont Mahmudia.
   Gabriel din Constanta
nota: 9.2
schedule sejur: 19.08.2016 - 21.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia.. Gazdele f primitoare. Modul de petrecere a timpului pt copii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Meniul.
   Karl Josef din Baia Mare
nota: 10
schedule sejur: 02.08.2016 - 05.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie frumoasa, curata, mancare foarte buna, serviciu excellent
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista, da totul foarte bine organizat si ordonat, bine ingrijit cu parcare
CONTACT UNITATE
Popescu Aura
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,