adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Mahmudia din Mahmudia

Mahmudia , str. Tulcei, nr. 1  
​Capacitate: 18 adulți în 9 spații de cazare.
Situata la intrarea in Mahmudia, construita in 2012, pensiunea pune la dispozitia clientilor sai urmatoarele:

Cazare in 9 camere (5 casute si 4 camere in vila);
Bar ,acces la bucatarie inclusiv sala de mese
Piscina;
Parcare exterioara 10 de locuri;
Spalatorie auto;
Internet Wireless;
Plimbari cu ambarcatiunea proprie in Delta;
Camere dotate cu aer conditionat si televizor;

Va asteptam cu drag!
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check ATV
  • check internet wireless
  • check se accepta animale
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check piscină proprie
  • check acces la bucatarie
  • check spalatorie
  • check plata cu cardul
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check sala de mese
  • check loc amenajat de joaca
  • check bar
  • check închirieri biciclete

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Alexandra Roșu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,