adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Delta DMY din Mahmudia 3 grade grade grade

Mahmudia , str. Dunarii, nr. 4  
​Capacitate: 42 adulți în 16 spații de cazare.
Pensiunea se afla pe malul apei, pe brațul Sf. Gheorghe. In fata pensiunii, malul apei este virgin, cu salcii curgătoare, un podeț de acces la apa, bărci de agrement si bărci pescărești cu care pescarii aduc peste proaspăt in fiecare dimineață. La distanta de 10 m se afla un parc de relaxare iar centrul comunei este la 3 minute de mers pe jos.

In corpul principal al pensiunii avem 12 camere cu toaleta proprie, TV, frigider si aer condiționat, iar in curtea interioara avem 5 căsuțe cu terasa proprie cu vedere la Dunăre, TV, frigider, aer condiționat si toaleta proprie. Accesul la piscina este gratuit, si exista acces si la o bucătărie open-space modern si complet utilata.

Pensiunea este nou renovata, are 5 terase de unde puteți admira Dunărea, vapoarele care trec si bărcile pescărești.

Pentru o oaza de relaxare va așteptam cu drag!

Pensiunea delta D.M.Y.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check masa de ping-pong
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check se accepta animale
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check camere cu balcon
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,