adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Cornelia din Mahmudia

Mahmudia , str. Geolog '' Vasile Bacalu '', nr. 5  
​Capacitate: 24 adulți în 9 spații de cazare.
Casa Cornelia este asezata in localitatea Mahmudia la 33 KM de judetul Tulcea pe partea dreapta a bratului Sf. Gheorghe cu vedere la Dunare, distanta 15 m, accesul pana la pensiune fiind foarte usor si confortabil pe o sosea asfaltata pana in interiorul pensiunii.

Casa Cornelia va sta la dispozitie cu 9 spatii de cazare cu dotari de trei stele cu parcare privata, piscina pentru copii si adulti, livada cu pomi fructiferi, loc de joaca pentru copii si 2 terase cu vedere spre Dunare.

Oferim servicii, printre care si plimbari prin cele mai frumoase locatii din Delta Dunarii cu 2 ambarcatiuni, una cu 7 locuri iar cealalta cu 10 locuri, serviciile fiind asigurate de o echipa de profesionisti. Efectuam si excursii pe canale in vederea pescuitului sportiv.
facebook- Casa Cornelia Mahmudia
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check piscină proprie
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check sala de mese

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check uscator de par
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Camelia
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,