adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Grecu din Lugoj

Lugoj , str. Fagetului, nr. 169 b  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.8/10 Excepțional !
8 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(4 recenzii din 8).

record_voice_over Personal:9.8
insert_emoticon Servicii:9.8
lightbulb_outline Curățenie:9.8
weekend Confort:9.8
monetization_on Prețuri:10
location_on Localizare:10
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile pensiunii Grecu din Lugoj


   Dragos din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 27.04.2017 - 29.04.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona ok, liniste, curat, persoane amabile
   Mario din Lugoj
nota: 10
schedule sejur: 02.04.2017 - 03.04.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Superb!foarte frumos,ambient plăcut,totul curat,baie dezinfectata,revenim cu drag!Multa bafta!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nimic de îmbunătățit!absolut totul e perfect,decor,ambient,curatenie!
   Razvan din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 15.11.2016 - 16.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, curat , confort
   Petre din Ploiesti
nota: 10
schedule sejur: 04.11.2016 - 06.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Intelegere din partea personalului
   Oana din Cluj Napoca
nota: 7
schedule sejur: 21.05.2016 - 22.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil, chiar daca rezervarea a fost facuta in ultimul moment si am ajuns dupa 10 Seara.
camerele curate si destul de spatioase;
locatia relativ usor de gasit pentru cineva care nu cunoaste orasul.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu avem
   Richard M. din Bad Saeckingen
nota: 7.3
schedule sejur: 14.07.2015 - 18.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, mic dejun mult, consistent
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera nu a fost curatata in timpul sederii noastre
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Restaurant nu a fost
   Marius I. din Pitesti
nota: 9.7
schedule sejur: 26.05.2015 - 18.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil, curatenie, mic dejun consistent
   Miriam din Timisoara
nota: 9.2
schedule sejur: 06.09.2014 - 07.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte amabil proprietarul, camerele curate si spatioase.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa prosoapelor mari
CONTACT UNITATE
Grecu Marius
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,