adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Cervus din Lotrioara

sat Lotrioara  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile vilei Cervus din Lotrioara


   Vlad din Sibiu
nota: 3.5
schedule sejur: 21.09.2013 - 22.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pacat de personal si pretentiile lor absurde, in rest cabana este ok.
thumb_down
Aprecieri negative:
NU inchiriati cabana Andra. Personalul adica doar proprietarul cabanei impreuna cu un prieten de-al lui este foarte recalcitrant, s-a vazut cu banii dati inainte si dupa asta la finalizarea sejurului era nemultumit ca dupa ce am maturat cabana si spalat vasele, nu am spalat pe jos, ca vasele nu au fost spalate bine si asa mai departe. Precizez ca nu s-au facut pagube materiale de nici un fel.

Masa de ping-pong sub orice critica.
Răspunsul unității:
In legatura cu comentariul facut de grupul de turisti care au inchiriat cabana Andra in perioada 21.09.2013-22.09.2013: Comentariul facut este tendentios si determinat de faptul ca turistii nu au respectat ora 16.00 de eliberare a cabanei si cele stabilite cu acestia. Mai mult au lasat masa de tenis in ploaie fapt ce a condus la deteriorarea acesteia. Rog ca pe viitor cei care sunt proprietari de cabane sa aiba in vedere pe acest domn Vlad al carui nr de telefon este: 0746081671 pentru ca nu este de conditie.
CONTACT UNITATE
Stefan
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,