adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Charis din Lepsa

Lepsa , str. Dn 2d, nr. 2  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile vilei Charis din Lepsa


   Ionel C. din Galati
nota: 9.8
schedule sejur: 01.05.2014 - 03.05.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditiile de cazare au fost foarte bune. S-au facut imbunatatiri fata de anii precedenti(s-a amenajat etajul II si s-a finalizat fantana arteziana). Va multumesc pentru atentia acordata si va urez mult succes in continuare!
   Daniel din Braila
nota: 9.8
schedule sejur: 04.10.2013 - 06.10.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera curata ; bucataria cu toate utilitatile functionale ; gazda amabila si gata oricand sa ofere cele mai bune conditii de sedere .
Recomand sa mergeti la aceasta pensiune si cu siguranta veti reveni .
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nimic de reprosat !
   Victor din Galati
nota: 9.8
schedule sejur: 20.07.2012 - 22.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste, curatenie, personalul unitatii a fost si este foarte atent cu turistul.
   Ionel C. din Galati
nota: 10
schedule sejur: 16.08.2011 - 19.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Serviciile si curatenia au fost ireprosabile.
Personalul vilei foarte amabil.
Propietarul vilei ne-a pus la dispozitie absolut tot(ex. Lemne de foc, ceaun pentru facut ciorba la foc). Este foarte receptiv la solicitarile turistilor. Bucataria este complet utilata(vesela, cuptor cu microunde, filtru de cafea, prajitor de paine, frigider, combina frigorifica, etc. ). A fost un sejur reusit.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am ce sa reprosez. Totul a fost perfect.
   B. din Galati
nota: 10
schedule sejur: 09.08.2010 - 15.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil si educat, servicii foarte bune curatenie maxima confoet foarte bun pret foarte convenabil distanta fata de obiective turistice convenabila Foarte Buna impresia
CONTACT UNITATE
Cristea Roxana
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,