adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Charis din Lepsa

Lepsa , str. Dn 2d, nr. 2  
​Capacitate: 16 adulți în 8 spații de cazare.
Departe de rutina, galagie si stres, Vila Charis, va asteapta intr-un cadru natural de exceptie, pe Dn2d, unde rusticul si modernul se imbina intr-o armonie aproape perfecta, atat in interior cat si in exterior. Imaginile vorbesc de la sine, asa ca, pentru inceput, va invitam sa faceti un tur virtual al unitatii noastre!
Va multumim pentru atentia acordata si va asteptam cu mare drag!

Ce gasiti la noi:
- frigider in unitate
- living 70mp dotat cu sistem audio, Lcd
- acces la bucatarie utilata modern, doar la dispozitia clientilor
- terasa 30mp
- parcare masini
- gradina/curte
- banci
- gratar
- 2 foisoare
- ceaun la pirostii

Camerele:
- baie 5mp( in camera)
- lcd/cablu
- apa calda non-stop
- internet wireless

Copiii sub 12 ani beneficiaza de cazare gratuita!
Nu se accepta animale de companie! Nu se joaca cu mingea in curte(adulti sau copii)!Nu se fumează in vila!
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check sala de mese

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Cristea Roxana
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,