Vila Charis din Lepsa

Lepsa, str. Dn 2d, nr. 2  
Ionel din Galati

Conditiile de cazare au fost foarte bune. S-au facut imbunatatiri fata de anii precedenti(s-a amenajat etajul II si s-a finalizat fantana arteziana). Va multumesc pentru atentia acordata si va urez mult succes in continuare!

​Capacitate: 16 adulți în 8 spații de cazare
Departe de rutina, galagie si stres, Vila Charis, va asteapta intr-un cadru natural de exceptie, pe Dn2d, unde rusticul si modernul se imbina intr-o armonie aproape perfecta, atat in interior cat si in exterior. Imaginile vorbesc de la sine, asa ca, pentru inceput, va invitam sa faceti un tur virtual al unitatii noastre!
Va multumim pentru atentia acordata si va asteptam cu mare drag!

Ce gasiti (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check sală de mese
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Cristea Roxana
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.