Pensiunea Maria din Lepsa grade grade

Lepsa, str. Zona Strei, nr. fn  
​Capacitate: 14 adulți în 7 spații de cazare
Un colt de natura mirific, paduri de brad si fag, pirauri repezi, pajisti cu flori de camp, aer nepoluat la 850 m altitudine, izvoare reci. . .

Pensiunea Maria situata in Lepsa ofera cazare in 7 camere dotate cu, cu 3 grupuri sanitare aflate pe hol.
Pensiunea se poate inchiria in intregime in regim de self-catering pentru un singur grup, avand in vedere numarul redus de camere, ceea ce va creeaza (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check plata cu cardul
  • check râu în curte
  • check sală de mese
  • check se acceptă animale
  • check șemineu
  • check terasă
  • check tichete de vacanță
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Lucian Antohe
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.