Pensiunea Lina din Lepsa grade grade grade grade

Lepsa, str. Dn. 2d, Km. 72, nr. fn  
Andrei din Galati

Amplasarea, curatenia, ospitalitatea.

​Capacitate: 16 adulți în 8 spații de cazare
Localizare: Dn. 2d, Km. 72 in directia Focsani - Ojdula, la cateva sute de metri dupa indicatorul de intrare in Lepsa, pe partea dreapta. La sosea.
Acces rapid, in doar cateva minute la Cascada Putnei, pastravarie, Rezervatia Cheile Tisitei si Manastitea Lepsa.

Conditii de cazare:
8 camere cu pat matrimonial
Fiecare camera este dotata cu t. V. Lcd televiziune prin satelit 104 programe HBO cinemax, (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check bar
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check pat bebe
  • check plata cu cardul
  • check restaurant
  • check sală de mese
  • check se acceptă animale
  • check terasă
  • check tichete de vacanță
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
CONTACT UNITATE
Viorel Stan
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.