Pensiunea Green Eden I din Lepsa grade grade grade grade

Lepsa, str. Zona Schit, nr. 3  
Marius Miahai din Braila

Pensiunea este amplasata intr-un peisaj idilic, in apropierea manastirii Lepsa, departe de orice sursa de zgomot. Este o constructie moderna si de bun gust, spatioasa, luminoasa. Platforma generoasa pentru parcarea autoturismelor. Spatii verzi pentru joaca. Dotare excelenta a clubului precum si a bucatariei. Curatenie impecabila in toata pensiunea, lenjerie alba, bai dezinfectate. Foisoare pentru servirea mesei in grupuri mari. Proprietarii foarte amabili si receptivi la orice solicitare. Vom reveni cu multa placere la vara !

​Capacitate: 14 adulți și 3 copii în 7 spații de cazare
Pensiunea Green Eden I Lepsa va ofera cazare in 7 camere la standarde europene, cu grup sanitar propriu si terasa la fiecare camera, living (80 mp) , bucatarie 45 mp.dotata si utillata pentru 20 persoane, apa calda si caldura non stop asigurate de centrala pe lemne. Va asteptam la Green Eden Lepsa!

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check cutie de valori
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check râu în curte
  • check sală de fitness
  • check sală de mese
  • check saună
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check seif în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Vicky Enescu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.