Pensiunea Estera din Lepsa

Lepsa, str. DN 2D inainte de pod  

Gazda primitoare si foarte comunicativa. Casa ingrijita, camere placute, atmosfera linistita. Aproape de centrul satului, schitul Lepsa, traseul marcat spre Vf. Tisaru, Pastravaria Lepsa. Fata de cheile Tisitei si casacada Putnei sunt cam 2-3 km de parcurs. Se pot servi micul dejun, pranzul si cina. Micul dejun este foarte bogat. Pe celelalte nu le-am incercat.

Pensiunea Estera, situata in Lepsa va asteapta sa-i fiti oaspeti intr-una din cele 4 camere dotate cu Tv si incalzire centrala, aer conditionat, grup sanitar propriu, internet, frigider.

Dispune de un living dotat cu aer conditionat, bucatarie complet utilata, curte, gratar, balansoar si parcare.

Este situata in inima statiunii Lepsa, langa rau.

Vila se poate considera una din cele mai placut (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check râu în curte
  • check sală de mese
  • check șemineu
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Serban Gina
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.