adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Casa Tisaru din Lepsa 4 grade grade grade grade

Lepsa , str. Sat Lepsa, nr. fn  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Casa Tisaru din Lepsa


   Costel din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 11.07.2017 - 14.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Arhitectura pensiuni mancarea deosebita un plus la papanasi si sarmale
Răspunsul unității:
Oamenii bine intentionati ,inteligenti ,care folosesc deplasarile turistice cu scopul de
a se distra , relaxa ,de a cunoaste locuri si obiceiuri noi , pot aprecia corect , in contextul
realitatilor romanesti ,efortul gazdelor de a fi binevoiteri ,indatoritori , corecti.

Multumim pentru aprecieri.
   Gabriela din Bacau
nota: 10
schedule sejur: 09.09.2016 - 10.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia, mancarea, camerele mari
   Ion M. din Mizil
nota: 9.8
schedule sejur: 01.08.2014 - 03.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazdele au fost foarte amabile si serviciile oferite, ireprosabile.
Cazarea foarte buna, mancare traditionala, proaspata si foarte buna.
   Gheorghe U. din Braila
nota: 9
schedule sejur: 13.08.2011 - 16.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul foarte amabil, serviciile bune spre foarte bune, Mancare excelenta, pretul bun pentru cazare si masa.
thumb_down
Aprecieri negative:
Drumurile pana la pensiune si catre obiectivele din jur lasa foarte mult de dorit.
Răspunsul unității:
MULTUMIRI!
   Gabriel B. din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 08.07.2011 - 12.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne -am simtit destul de bine numai ca ni s-a parut distanta cam mare de la Constanta
thumb_down
Aprecieri negative:
Ma cam enerva scartaitul podelelor care sunt din lemn iar pe cel de la etajul superior il auzeam de fiecre data cand se plimba prin camera
Răspunsul unității:
Si mie mi se pare cam departe Marea Neagra. (gluma)
Multumiri!
   V. din Constanta
nota: 8.7
schedule sejur: 29.05.2010 - 31.05.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Izolata de forfota soselei/statiunii, excelenta pentru odihna, cu o arhitectura aparte, o gradinita de flori imbietoare.
Bucatarie buna!
thumb_down
Aprecieri negative:
O portiune din soseaua Focsani-lepsa (chiar in zona Lepsa)este proasta, dar e in lucru. In interiorul statiunii, drumul de acces pana la Casa este foarte prost, cu mult noroi.
Răspunsul unității:
OBSERVATIILE TURISTILOR SUNT CORECTE SI INDREPTATITE.
PROPRIETARUL PENSIUNII.
CONTACT UNITATE
Vasile Pamfil
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,