Panoramic Apart din Lepsa grade grade grade

Lepsa, str. M, nr. 1  
Nota 10 / 19 recenzii 10 - Excepțional !
Mădălina din Slobozia

Minunat! Am revenit si anul acesta cu mare drag. Excelenta locatia din toate punctele de vedere: curat, incapator, dotat, liniste, amplasament minunat! Ne-am simtit super bine, copiii s-au jucat si alergat, au explorat. Gazda foarte amabila, ne-a pus la dispoziție tot ce am avut nevoie. Terasa si gradina pline de flori, o incantare pentru ochi. Am promis ca vom reveni. Mulțumim pentru gazduire! ❤️

​Capacitate: 8 adulți în 2 spații de cazare
Panoramic Apart. - Intimitate si Confort!

Rezidentza dispune de douã Vile(apartamente duplex) cat 3* a câte 3 camere+bucatarie si terasa fiecare, cu intrări private.

Fiecare Vila-apartament are o suprafata medie de 90 mp.si se compune din terasã mare, living spațios, bucãtãrie complet utilatã, baie si doua dormitoare la etaj.
- în living se gãseste câte o canapea extensibilã, masã (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check încălzire centrală
CONTACT UNITATE
Virgil Paraschiv
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.