Pensiunea Miraj din Leordina grade grade grade

Leordina, str. Principala, nr. 50  
Alina din Constanta

Oameni frumosi si luminosi care au placerea de a impartasi cu ceilalti bucuria! Respect, intimitate. Prajituri facute in casa delicioase, mancare ca acasa si un vin rosu delicios. O gradina cu papadii in care sa te incarci cu energie dupa o zi de umblat... Curatenie, totul placut si primitor pentru o vacanta tihnita!

Pensiunea Miraj dispune de 10 camere - 2 matrimoniale, 6 cu 2 paturi si 2 cu un pat. Camerele sunt dispuse pe 2 etaje si mansarda, fiecare etaj avand la dispozitie un living propriu si terasa.

Fiecare camera are baie proprie, televizor, cablu tv, minibar si internet wireless.
Sala de mese se afla la parter cu o capacitate de 50 persoane.

Pensiunea Miraj situata in inima Maramuresului, in (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check livadă
  • check living
  • check masă de ping-pong
  • check parcare
  • check room service
  • check sală de mese
  • check terasă
  • check tichete de vacanță
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
CONTACT UNITATE
Taut Floarea
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.