adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Nufarul din Lacu Sarat

Lacu Sarat , str. Aleea Principala(in statiune), nr. fn  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile vilei Nufarul din Lacu Sarat


   COSTEL P. din Bordeşti, Vrancea
nota: 9.2
schedule sejur: 17.08.2015 - 21.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal receptiv, care-şi face datoria, servicii conforme clasificării unităţii-dotări excelente, curăţenie, confort şi un raport calitate-preţ mai mult decât bun. Distanţa faţă de punctele considerate de interes general, ok!Un preţ bun pentru camerele twin!
thumb_down
Aprecieri negative:
Prosoapele, deşi schimbate des, au un iz de tutun, din păcate. Camera este dotată corespunzător-frigider, tv, aer condiţionat, etc..., dar fără vedere afară! Parcă eşti la...metrou, ca să nu zic altfel! Dar, prinde bine celor veniţi în luna de miere, recunosc!...
   Ileana M. din Galati
nota: 9.8
schedule sejur: 25.08.2015 - 28.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am mai spus-o si in cartea de onoare ca m-a impresionat curatenia si confortul camerei, chiar daca nu am avut priveliste spre lac sau padure, dar hotelierul m-a avertizat inca de la rezervare. Personal amabil, saritor daca aveai nevoie de ceva. De asemenea, linistea de care orice om are nevoie, ma refer la cel care munceste, se gaseste din plin. Fara cheflii si muzica asurzitoare. La 65 de lei/noapte cu MD inclus, nu mai ai ce comenta. La MD aveai 5 varietati. Inchei cu dorinta de a reveni la Vila Nufarul, atunci cand voi alege terapia cu apa sarata si namol. Felicitari tuturor!
   Marian M. din Brasov
nota: 10
schedule sejur: 06.06.2015 - 07.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte multumiti de locatie
mici la 1.80 :)) din pacate nu apreciez micii, dar merita mentionati.
mic dejun foarte bun.
   Andrei din Bucuresti
nota: 8.3
schedule sejur: 04.10.2014 - 05.10.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raport calitate - pret bun.
Curatenie
Angajati amabili
Liniste
thumb_down
Aprecieri negative:
Micul dejun ar trebui sa fie mai bogat.
Foarte multi caini comunitari in zona pensiunii.
   Marilena I. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 24.08.2014 - 29.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost multumiti
thumb_down
Aprecieri negative:
La micul dejun am sugerat sa fie un meniu mai variat , stiu ca trebuie sa se incadreze intre niste limite , dar e bine sa se tina cont de sugestia mea - din 6 sortimente ,4 erau cu oua, prea multe oua =
daca s-ar putea sa fie un mijloc de transport care sa duca in centrul orasului , nu toti care vin acolo au masina
   Florentina din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 23.06.2013 - 06.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Eu am fost foarte multumita e camera de 95 de lei, desi putea sa coste doar 80, cam asta era pretul corect, parerea mea, avand in vedere ca statiunea n sine e intr o stare deplorabila si doar pt un simplu tratament cu namol se duc oamenii in `vagauna` aceea
thumb_down
Aprecieri negative:
Stiu doar confortul camerelor de 95 de lei, pe cele de 85 sau 65 de lei nu le am vazut deci nu pot sa ma pronunt. Sugerez ca micul dejun sa contina o cana de ceai/cafea la fiecare dintre cele 6 variante, nu doar la varianta 6 ambele si n rest nimic, cum este in prezent
   Gabriel Bebe A. din Tecuci
nota: 8.3
schedule sejur: 14.08.2012 - 16.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
In general totul a fost in regula
thumb_down
Aprecieri negative:
Daca impui cu mic dejun inclus,ar fi de dorit sa te ridici satul de la masa.Puteti umbla la pret-bufet suedez,dar sa fie suficient.Daca nu,atunci mai bine fara si totul e ok
   Simona din Patarlagele
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 10.08.2012
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am fost contactata dupa ce am facut rezervarea, am impresia ca nu prea dau mare importanta rezervarilor on line , sau daca au clienti ,nu mai dau nici doi bani pe potentialii clienti. Sunt total dezamagita!
CONTACT UNITATE
Receptie vila
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,