adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Marian din Lacu Rosu

Lacu Rosu , str. Bicajel  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile vilei Marian din Lacu Rosu


   Dan P. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 20.07.2013 - 21.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele curate, o gradina cu flori superba, apa calda tot timpul, foisor, acces la bucatarie, gratare, liniste, o priveliste de vis , multe flori de munte, se pot face trasee, superb! Domnule Marian ,speram sa ne vedem si la anul ! Amplasamentul vilei este bun, nu este galagie. Cantecul pasarilor, multa verdeata, aer curat, recomand locatia celor care vor sa scape de zgomotul orasului.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am ce sa comentez.
   Davidescu C. din Brasov
nota: 9
schedule sejur: 10.06.2011 - 11.06.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazdele primitoare, camerele curate, amenajarea utilitatilor corespunzatoare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Caloriferele nu s-au incalzit cum trebuie.
   P. din Brasov
nota: 8.3
schedule sejur: 09.11.2010 - 12.11.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
As putea sa recomand, cu placere, tuturor cunostintelor si prietenilor mei sa patreaca un mic concediu in locul respectiv. Zona este una atractiva din punct de vedere turistic, dar este bine sa ai un autoturism cu care sa te poti deplasa in zona, pe o raza cam de 30 km. , altfel risti a te plictisesti.
thumb_down
Aprecieri negative:
Te poti "inbolnavi" de prea multa liniste.
CONTACT UNITATE
Marin
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,