Hotel Turist din Lacu Rosu grade grade grade

Lacu Rosu, str. Lacu Rosu, nr. 1  
Nota 8.63 / 31 recenzii 10 - Foarte bine
Catalin din Iasi

Camera tripla generoasa și foarte curată. Mancare excelenta la reataurant

​Capacitate: 94 adulți în 44 spații de cazare
Situat in centrul statiunii, pe drumul ce duce pe varful Suhardul Mare, Hotel Turist dispune de o capacitate totala de cazare de 88 de locuri in 44 de camere:
- 20 de camere duble twin cu baie proprie
- 20 de camere duble matrimoniale cu baie proprie
- 8 apartamente cu pat dublu, living si baie
Capacitatea este suplimentata de campingul cu 54 de casute, fiecare a cate 2 locuri, in incinta caruia beneficiati (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check biliard
  • check fax
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check jacuzzi
  • check living
  • check parcare
  • check piscină
  • check restaurant
  • check sală de conferințe
  • check sală de fitness
  • check sală de mese
  • check saună
  • check seif la recepție
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check telefon în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Receptie Hotel Turist
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.