Hotel Hercules din Jupiter grade grade grade

Jupiter, str. Brindisi, nr. 8 A  
Nota 8.5 / 4 recenzii 10 - Foarte bine
Bogdan din Galați

Mi-a placut ca este pe plaja. Era curata camera cand am intrat, aerul conditionat functiona bine, apa calda non stop

​Capacitate: 46 adulți și 46 copii în 23 spații de cazare
Hotelul Hercules beneficiaza de o amplasare de exceptie, fiind situat chiar langa plaja, aproape de malul marii, la mica distanta de centrul statiunii Jupiter si de granita cu statiunea Neptun.

Capacitatea de cazare este de 23 camere duble, majoritatea cu vedere la mare, confortabile si spatioase, ce raspund standardelor adecvate de calitate si confort pentru categoria 3 stele.


Micul dejun este (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check plata cu cardul
  • check restaurant
  • check sală de mese
  • check terasă
  • check tichete de vacanță
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check cameră cu TV
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.