adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa George din Jupiter

Jupiter , str. Aldea, nr. 5  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile casei George din Jupiter


   Nicolae L. din Cluj Napoca
nota: 9.3
schedule sejur: 23.08.2017 - 28.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, liniste, gazde primitoare.
   Elena din Piatra Neamt
nota: 10
schedule sejur: 08.07.2017 - 15.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenie de nota 10, locație superba, loc de joaca pentru copii si gazda foarte primitoare. Vom reveni cu plăcere și la anul.
Răspunsul unității:
Va multumim si va asteptam oricand cu drag !!! Si `cocos` va asteapta
   Maria din Sfantu Gheorghe
nota: 10
schedule sejur: 04.07.2016 - 09.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curâtenia,linistea,ospitalitatea.Verdeata în conjurul casei.
Răspunsul unității:
Multumim doamna Maria si va mai asteptam pe la noi :-) !
   Alexandra Cristina G. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 11.07.2016 - 17.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele sunt foarte curate,liniste,ai o curte unde te poti relaxa,poti face un gratar. Au loc de joaca pentru copii. Oamenii sunt foarte prietenosi,primitori.
Răspunsul unității:
Multumim frumos pentru apreciere si va mai asteptam pe la noi :-)
   Cristian din Constanta
nota: 9.3
schedule sejur: 22.06.2016 - 26.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost foarte frumos , multa vegetatie , racoare , curatenie . Multumiti ca pret si calitate , gazde amabile . Revenim !
   Sabina M. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 19.06.2016 - 22.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-am simtit foarte bine, gazda primitoare, curatenia este la ea acasa, raportul calitate pret foarte bun .... Per total ne-am simtit excelent deci clar mai venim odata vara asta !
CONTACT UNITATE
Nicoleta Ionita
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,