adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Velvet din Iasi

Iasi , str. Mihai Voda Viteazul, nr. 8  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Velvet din Iasi


   Alexandru B. din Bacau
nota: 4.7
schedule sejur: 05.12.2015 - 06.12.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele foarte curate, aspect foarte placut.
thumb_down
Aprecieri negative:
A fost extrem de frig in camera. Caloriferele au pornit de 2 ori toata noaptea, deoarece au termostat montat pe hol. L-am sunat pe proprietar pe la 1 noaptea sa-i spun acest lucru si mi-a zis ca nu are ce face. Am inghetat pur si simplu! Rusine sa va fie, nu puteti da caldura calumea cand sunt 0 grade afara!
Răspunsul unității:
Dorim sa va transmitem ca echipa pensiunii Velvets isi doreste sa ofere cele mai bune conditii de cazare clientilor sai mereu,iarna cand temperatura in camere este setata la 25 grade celsius si vara cand se poate folosi aerul conditionat.Am deschis aceasta pensiune pentru a caza persoane in conditii optime si de confort,nu am amenajat camere de criogenie sau saune.De aceea as dori sa precizez ca termostatele pentru caldura sunt amplasate in camere,nu pe hol.Rusine sa va fie ca nu puteti face diferenta intre un termostat de caldura si un senzor de incendiu,care este montat pe hol,are culoarea rosie si scrie Fire.In aceasta pensiune avem sistem de incalzire pe gaz,cu centrale pe gaz,cu termostate setate la o temperatura de 25 grade celsius.Centralele pornesc,respectiv caloriferele se incalzesc,atunci cand temperatura in camera scade sub 25 grade celsius si raman pornite atat timp cat este necesar pt a ajunge la temperatura setata.Deci ,cand ati dormit cu mana pe calorifer si ati vazut ca a pornit de doua ori pe noapte,acest lucru se intampla pentru ca aceasta pensiune este bine izolata pe exterior,caldura nu se pierde,temperatura nu scazuse sub 25 grade si nu era necesar sa pornesca centrala.Iar proprietarul,daca il sunati,cu siguranta ar fi remediat problema cat mai repede,daca ar fi existat cu adevarat o problema.
   Marius din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 05.09.2015 - 06.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost cazati in cladirea noua,cam 11. Camera mare cu Ac,mini frigider,Tv, pat dublu. Pensiunea este intr-o zona linistita si la 5 min de mers pe jos pana la mall si mijloace de transport.
   Liliana din Chisinau
nota: 9.5
schedule sejur: 07.03.2015 - 08.03.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste. Discretia personalului (proprietarului). Loc de parcare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu au fost semnalate
   Andrea din Cluj
nota: 10
schedule sejur: 17.05.2014 - 18.05.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste, parcare interioara, zona centrala.
   Iancu F. din Israel
nota: 8.5
schedule sejur: 10.08.2013 - 13.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este foarte moderna cu amenajari de bun gust.Gazda este primitoare.
Pensiunea este intr-o zona foarte linistita ,aproape de facultatiile politehnicii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cam departe de centru. Daca esti venit cu masina acest minus este minor
   Carla din Galati
nota: 9
schedule sejur: 20.06.2013 - 22.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere spatioase, mobilier elegant, curatenie, ac (contra cost), baie cu dotari modern, internet.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa plaselor de insecte - sunt absolut necesare.
   Cosmin N. din Suceava
nota: 8.3
schedule sejur: 12.04.2013 - 13.04.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-a placut foarte mult pensiunea velvet. Nu pot sa comentez nimic despre personal pt ca am ajuns tarziu la pensiune, in jurul orei .22:30 si ne a asteptat hetelierul foarte gentil, ne a condus in camera, deci totul ok!
   Elena I. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 14.12.2012 - 16.12.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasare, confort, curatenie, amabilitatea gazdelor, sistemul de rezervare.
   Ion H. din Sibiu
nota: 9.8
schedule sejur: 18.04.2012 - 22.04.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasamentul, amabilitatea gazdelor, confortul.
thumb_down
Aprecieri negative:
Dotarea cu minimum de vesela si tacamuri a chicinetei.
CONTACT UNITATE
Pintilie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,