adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Sabina din Iasi

Iasi , str. Stejar, nr. 111  
Nota 9/10 Excelent !
5 recenzii
Carmen din Brasov (18.10.2016)

Liniste, intimitate, situata in cartier de case. Camera a fost curata , nu s-au simtit ceilalti turisti prezenti in pensiune.

​Capacitate: 16 adulți și 2 copii în 6 spații de cazare.
Amplasata in Iasi intr-o zona frumoasa si linistita, la 5 min de mers cu masina de centrul orasului si de aeroport, Pensiunea Sabina ofera atat posibilitatea unei sederi relaxate cat si o legatura facila cu principalele puncte de inters ale orasului.
Repere:
Sediul E-on , Cabinet Oftaprof prof. Chisalita , Medlife , Spitalul de copii , Spitalul de neurochirirgie , Complex de agrement Ciric , Ateneu , Lidl , Tudor Center , Cimitir Eternitate , Carrefour Felicia , Iulius Mall , Aeroport .
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check fax
  • check transport auto
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check internet prin cablu
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check plata cu cardul
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check sala de mese

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check uscator de par
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Aurora Dobrean
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,