adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Mirage din Iasi

Iasi , soseaua Bucium, nr. km182  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Cuplu tânăr
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Mirage din Iasi


   Decebal Ionut C. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 11.09.2015 - 13.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Comunicarea telefonica prealabila a fost foarte buna, personalul foarte amabil, camerele confortabile, serviciile ok, preturi rezonabile, foarte curat, putin cam departe de oras dar daca sunteti cu masina personala ajungeti in centru in 15 min.
thumb_down
Aprecieri negative:
In prima seara a fost foarte frig, nu au pornit caldura decat dupa ce i-am rugat noi si pe urma a fost bine...
   Ada din Codlea
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 03.05.2014
thumb_down
Aprecieri negative:
Se pare ca in ziua concretizarii rezervarii..patronii nu mai raspund la telefon..iar rezervarea ramane in aer..e bine de stiut pentru urmatorii doritori care in momentul in care pleaca la drum..sa nu se poata baza pe rezervarea unde cred ei ca vor dormi la destinatie..noi asa am patit..o zi intreaga nu ni s-a raspuns la telefon..si ajunsi la Iasi a trebuit sa ne cautam acolo cazare
   Patrascu din Achel
nota: 7.3
schedule sejur: 10.10.2012 - 18.10.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Very kind personnel;
- good place for motorbikers (owner is motorbike fan);
- tennis/soccer fields on the site;
- nice location for hiking trips.
thumb_down
Aprecieri negative:
The liaison to the main road should be improved (asphalt);
   Ionut S. din Buzau
nota: 9.5
schedule sejur: 15.10.2011 - 16.10.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii de hotel la pret de pensiune.
Personalul foarte amabil si care raspunde promt la cerinte.
Camere foarte curate.
Liniste.
Foarte usor de gasit pentru cei care nu cunosc Iasiul.
thumb_down
Aprecieri negative:
Oarecum departe de puncte de interes, obligatoriu masina sau taxi.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,