adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Tudor Palace din Iasi 3 grade grade grade

Iasi , str. Ciurchi, nr. 30  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8.3/10 Bine
12 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 12).

record_voice_over Personal:8.3
insert_emoticon Servicii:8.3
lightbulb_outline Curățenie:8.7
weekend Confort:8.7
monetization_on Prețuri:8.3
location_on Localizare:7.7

Recenziile hotelului Tudor Palace din Iasi


   Maricel din Adjud
nota: 8.7
schedule sejur: 20.05.2017 - 21.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Promptitudine, curatenie, liniste
Răspunsul unității:
Multumim!
   Aida din Bucuresti
nota: 7.3
schedule sejur: 14.10.2016 - 17.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera a fost confortabila, Robinetul de la dus a fost greu de manevrat si inaltimea cazii de intrare in dus a fost inconfortabil de mare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cand am intrat in camera curatenia nu era completa,
   Radu Florinel D. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 28.06.2016 - 29.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Solicitudunea
   Marian din Brasov
nota: 7.3
schedule sejur: 19.05.2016 - 20.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie
thumb_down
Aprecieri negative:
Salteaua veche si deformata. Patul scartaia foarte tare.
   Mircea Timis C. din Bucuresti
nota: 8.2
schedule sejur: 01.10.2015 - 03.10.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cu excepția unei recepționere(care se declara cea mai veche în slujba), personalul a fost amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu știe stânga ce face dreapta(am rezervat la cine a răspuns la telefon și când am ajuns, am aflat inițial ca NU aveam rezervare)
* am primit înainte , la telefon, confirmare pt. Prețul de pe site și când am ajuns mi s-a spus ca am intrat într-o perioada cu majorare de tarif
* mi s-a spus ca pot comanda micul dejun separat de cazare, apoi mi s-a prezentat un tarif mai mare care ar fi cuprins și micul dejun(dar mai mare decât suma celor doua prezentate de site inițial)

Nota TURIST INFO: Prețurile sunt listate de catre hotelier, nu de catre portal. Nu acceptați să plătiți un alt tarif față de cel afișat pe site. Renunțați la rezervare dacă hotelierul solicită un alt preț și alegeți o altă unitate de cazare. Aveți dreptul să vă adresați OPC in cazul in care vi se solicită un preț mai mare.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Am prezentat aspectele în capitolul de mai sus

Răspunsul unității:
Domnule Cernat Mircea,

Va multumim pentru comentarii, atat pentru cele pozitive, dar mai ales pentru cele negative, avand in vederea ca dorinta noastra este imbunatatirea continuua. Ne pare rau ca ati inteles ca oferta de duminica care era 100 lei/noapte fara masa se aplica si in timpul saptamanii.

Va dorim o zi frumoasa in continuare si ne cerem inca odata scuze pentru confuzia creata,
SC HCC polar SRL
hotel tudor palace
   Marius I. din Constanta
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 30.09.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am reusit sa ma cazez aici deoarece nu mi s-a raspuns la solicitarea de detalii facuta hotelului prin mesaj.

Nota TURIST INFO: Hotelierul are tool-ul necesar pentru a răspunde solicitărilor de cazare, prin intermediul unui formular din ADMIN-ul paginii sale. În cazul în care nu se răspunde solicitării de cazare, responsabilitatea aparține exlusiv hotelierului în cauză. Vă mulțumim.
Răspunsul unității:
Buna ziua,

Ne pare rau ca raspunsul nu a ajuns la dumneavoastra. Va rugam ca pe viitor daca nu primiti raspuns pe e-mail (se poate intampla sa se greseasca adresa de e-mail) sa sunati la numerele de telefon ale hotelului la orice ora, dat fiind faptul ca receptia hotelului este non-stop.

Va dorim o zi frumoasa in continuare si va asteptam cu alta ocazie la hotelul nostru,
SC HCC polar SRL
hotel tudor palace
   Pirghie A. din Bucuresti
nota: 3.5
schedule sejur: 05.06.2015 - 07.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
thumb_down
Aprecieri negative:
Geamurile la camera erau foarte murdare
Fiind un grup ne-au spus ca vom avea camerele pe acelasi etaj,insa nu au fost asa
De la receptie am fost tratati foarte urat, mai mult, tipa la clienti
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
La baie,pentru a putea face un dus trebuie sa astepti minim 5 minute sa se incalzeasca apa,presiunea apei este foarte mica
   Daniel din Timisoara
nota: 4.5
schedule sejur: 04.08.2014 - 07.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am avut demipensiune si cazare la un pret acceptabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
1.Sala restaurantului neaerisita.
2.Fetele de masa si olivierele murdare.
3.Sonorul televizorului din restaurant mult prea tare.
4.Angajata din restaurant citea ziare de dimineata pana seara,iar cand servea clientii,nici macar nu se spala pe maini.
   Monica L. din Bacau
nota: 9.5
schedule sejur: 28.04.2014 - 29.04.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte multumita de servicii, camera foarte curata, spatioasa, parcare supravegheata si personalul amabil. Voi reveni de fiecare data aici.
Răspunsul unității:
Va multumim frumos si va asteptam cu drag cand mai ajungeti in Iasi!
   Cosmin din Campulung
nota: 10
schedule sejur: 25.04.2014 - 26.04.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil
- camera spatioasa
- mancare buna
- preturi ok
   Cosmin din Constanta
nota: 4
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 20.10.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera mica, dar foarte curata
thumb_down
Aprecieri negative:
1.Am renuntat sa ma cazez la hotel din cauza calitatii slabe a saltelei ( la o apasare cu mana se simteau arcurile ).
2. Lipsa unui lift este un minus major. Este greu sa urci 3 etaje pe scari cu bagaje.
   Anca M. din Comanesti, Bacau
nota: 9.7
schedule sejur: 17.06.2011 - 19.06.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Informatiile date de proprietar la agentie sunt conforme, totul a fost bine, ne-am simtit bine, mancarea este gustoasa, nu avem obiectii. Multumim!
thumb_down
Aprecieri negative:
Pretul afisat la agentie pentru weekend este fara mic dejun inclus. Ar trebui sa specificati!
CONTACT UNITATE
Receptie Hotel Tudor Pala
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,