adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Stadion din Hunedoara 3 grade grade grade

Hunedoara , str. Mihai Viteazul, nr. 10  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Stadion din Hunedoara


   Alexandru din Saravale
nota: 8.7
schedule sejur: 02.09.2017 - 03.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, restaurant in curte.
thumb_down
Aprecieri negative:
Un minus ar fi curățenia din cameră,cred că nu sa aspirat deoarece era plin de fire de par.
   Roxana din Oradea
nota: 8.3
schedule sejur: 18.07.2014 - 20.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil
Parcare in incinta
thumb_down
Aprecieri negative:
Se lucreaza in santier la extinderea pensiunii, zgomotul produs este deranjant
   Dorina T. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 01.05.2014 - 03.05.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal extrem de amabil si civilizat, camere curate si bine aerisite, restaurant si terasa unde se servi o masa gustoasa si buna ca pret.
- Un loc in care sa revii oricand cu placere.
- Usor de localizat.
   Dan R. din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 03.08.2013 - 05.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea personalului lasa o impresie deosebit de buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa aer conditionat in perioada de vara se simte foarte mult.
Restaurantul se inchide prea devreme.
Lipsesc din meniu produsele specifice zonei
   Dominique din Lipova
nota: 10
schedule sejur: 23.05.2013 - 24.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un personal foarte amabil, camere curate, pret convenabil. Restaurant de asemenea foarte bun.
thumb_down
Aprecieri negative:
N-am gasit.
   Alexandru S. din Târgu Secuiesc
nota: 7.2
schedule sejur: 06.04.2012 - 07.04.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Servirea si aspectul general al pensiunii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Acceptarea ideei ca unii copii pot fi putin zgomotosi.
   Silviu C. din Constanta
nota: 9.8
schedule sejur: 28.08.2011 - 30.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona linistita, apropiere de obiective turistice, se ajunge usor, drumul bun(nu excelent dar bun). Micul dejun inclus nu este bufet suedez, dar este generos, la comanda. Servire prompta si rapida.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa instalatie conditionare aer(sper, cred ca aceasta se va rezolva curind).
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,